LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grijpstuiver van DEXIA
Grijpstuiver van DEXIA
Ik behoor tot de tweede groep van gedupeerden aangesloten bij LEASELEED. De eerste groep heeft een aanbod gekregen. Als ik het goed begrijp restschuld kwijt gescholden, geen inleg (lees rente) meer betalen en 10 % van de inleg retour van de geleasde aandelen.
Dit is de komende zes jaar ongeveer 54.000 Euro
In mijn geval zou dat betekenen:
10 % van 0ngeveer 40.000 Euro = 4.000 Euro
Geen restschuld meer die is nu ongeveer 35.000 Euro
Het Euro Aandelenfonds waar ik meer dan 40.000 op gestort heb voor betaling van de Hypotheekrente is vervlogen door hypotheekbetalingen en gezakte koersen.
Ik blijf zitten met een 2e Hypotheek van ongeveer 80.000 Euro
Iedere maand kost dat ongeveer 330 Euro
Daarnaast heb ik al meer dan 1.000 Euro betaald aan Leaseleed en moet ik nog 10 % van het behaalde resultaat aan Leaseleed betalen.
Als Leaseleed als behaald resultaat ziet wat ik niet meer hoef te betalen en wat ik gekregen heb dan is dat:
4.000 + 35.000 + 54.000 = 93.000 Euro.
Met een maximum van 7.500 Euro dan moet ik naast de 4.000 Euro die ik zou krijgen van DEXIA een bedrag van 7.500 Euro betalen aan Leaseleed. Ik moet dus nog 3.500 Euro extra uitgeven.
Ik blijf zitten met een hypotheekschuld van 80.000 Euro en een maandelijkse last van 335 Euro.
DEXIA en LEASELEED lachen zich samen helemaal dubbel. Alleen de Stichting Leaseleed en DEXIA zijn winnaars.
Als dit het bemiddelingsvoorstel is dan moet iedereen maar dan ook iedereen NEE zeggen. Bij een rechter behaal je gegarandeerd meer resultaat.
Dit is de komende zes jaar ongeveer 54.000 Euro
In mijn geval zou dat betekenen:
10 % van 0ngeveer 40.000 Euro = 4.000 Euro
Geen restschuld meer die is nu ongeveer 35.000 Euro
Het Euro Aandelenfonds waar ik meer dan 40.000 op gestort heb voor betaling van de Hypotheekrente is vervlogen door hypotheekbetalingen en gezakte koersen.
Ik blijf zitten met een 2e Hypotheek van ongeveer 80.000 Euro
Iedere maand kost dat ongeveer 330 Euro
Daarnaast heb ik al meer dan 1.000 Euro betaald aan Leaseleed en moet ik nog 10 % van het behaalde resultaat aan Leaseleed betalen.
Als Leaseleed als behaald resultaat ziet wat ik niet meer hoef te betalen en wat ik gekregen heb dan is dat:
4.000 + 35.000 + 54.000 = 93.000 Euro.
Met een maximum van 7.500 Euro dan moet ik naast de 4.000 Euro die ik zou krijgen van DEXIA een bedrag van 7.500 Euro betalen aan Leaseleed. Ik moet dus nog 3.500 Euro extra uitgeven.
Ik blijf zitten met een hypotheekschuld van 80.000 Euro en een maandelijkse last van 335 Euro.
DEXIA en LEASELEED lachen zich samen helemaal dubbel. Alleen de Stichting Leaseleed en DEXIA zijn winnaars.
Als dit het bemiddelingsvoorstel is dan moet iedereen maar dan ook iedereen NEE zeggen. Bij een rechter behaal je gegarandeerd meer resultaat.
Re: Grijpstuiver van DEXIA
Het is te merken dat de 'aanbiedingen' van Dexia zeer uit een lopen. In mijn geval valt het allemaal nog wel mee. Ik heb dan ook geen overwaarde opgenomen maar eigen geld ingelegd. Ik zit dus niet met een 2e hypotheek.
In mijn geval krijg ik ongeveer een derde terug van mijn inleg. Daar zit de laatste betaling aan LL al in verrrekend. Ook is er dan geen restschuld meer en de contracten zijn ontbonden.
Ik kan me vorstellen dat de mensen met een 2e hypotheek zeggen: ik ga niet akkoord, we zien je in de rechtbank.
Ik heb ervoor getekend. Ben ziek van ellende geweest toen ik 3 jaar geleden erachter kwam wat er gebeurt was. Het is me het allemaal niet meer waard.
Ik wil verder met m'n leven en graag zonder een strop om m'n nek van Dexia.
Als de 95% niet gehaald wordt zal LL weer verder procederen en dan mag ik hopen dat dan ook alles op alles gezet wordt om ons gelijk te krijgen. Ik heb eigenlijk de energie er niet meer voor maar als het moet dan moet het.
bestolen
In mijn geval krijg ik ongeveer een derde terug van mijn inleg. Daar zit de laatste betaling aan LL al in verrrekend. Ook is er dan geen restschuld meer en de contracten zijn ontbonden.
Ik kan me vorstellen dat de mensen met een 2e hypotheek zeggen: ik ga niet akkoord, we zien je in de rechtbank.
Ik heb ervoor getekend. Ben ziek van ellende geweest toen ik 3 jaar geleden erachter kwam wat er gebeurt was. Het is me het allemaal niet meer waard.
Ik wil verder met m'n leven en graag zonder een strop om m'n nek van Dexia.
Als de 95% niet gehaald wordt zal LL weer verder procederen en dan mag ik hopen dat dan ook alles op alles gezet wordt om ons gelijk te krijgen. Ik heb eigenlijk de energie er niet meer voor maar als het moet dan moet het.
bestolen
-
Waren die leaseleeduitvinders vroeger geen medewerkers van Dexia, of gooi ik nu dingen door elkaar?
Ik begin in ieder geval te vermoeden dat hier ook zeer gladde zakkenvullers, bezig zijn die wel erg goed weten hoe ze eventueel aan het leaseleed van gedupeerden nog even hun zakken kunnen vullen.
Ik ben er in ieder geval weer meer van overtuigd dat iemand als Piet Korenmans, zo langzamerhand een lintje verdiend.
GEDUPEERDEN GELOOF NU EINDELIJK EENS, DAT DEXIA ALLEEN MAAR NEP SCHIKKINGEN OFREERD OM EEN GUNSTIGE PUBLICITEIT TE KRIJGEN.
OMDAT ZE WETEN SCHULDIG TE ZIJN. EN VIA DE RECHTER ZULLEN VERLIEZEN
Wijsheid en vooral oplettendheid voor alle gedupeerden toegewenst.
Liefs Ad
Ik begin in ieder geval te vermoeden dat hier ook zeer gladde zakkenvullers, bezig zijn die wel erg goed weten hoe ze eventueel aan het leaseleed van gedupeerden nog even hun zakken kunnen vullen.
Ik ben er in ieder geval weer meer van overtuigd dat iemand als Piet Korenmans, zo langzamerhand een lintje verdiend.
GEDUPEERDEN GELOOF NU EINDELIJK EENS, DAT DEXIA ALLEEN MAAR NEP SCHIKKINGEN OFREERD OM EEN GUNSTIGE PUBLICITEIT TE KRIJGEN.
OMDAT ZE WETEN SCHULDIG TE ZIJN. EN VIA DE RECHTER ZULLEN VERLIEZEN
Wijsheid en vooral oplettendheid voor alle gedupeerden toegewenst.
Liefs Ad
Ik vond en blijf het vinden dat de overheid deze maatschappelijke problematiek veel te lichtvaardig opvat en het kankergezwel Dexia en andere leaseaanbieders niet forser aanpakt. Alle registers die de regering ter dienste staan hadden al lang open- en ingezet moeten worden. Werkelijk een ziek- en misselijk makende manier van doen die iedereen erop na houdt.
Denk nu toch eens aan het leed dat gedupeerden dagelijks ondervinden en dat al jarenlang. Woest word ik er van. Een beetje sneller graag OM, FIOD, AFM, ABN, DSI en Justitie. Jullie kijken er naar en vinden het wel best zo. Dit kan zo niet langer voortwoekeren. Rechters, grijpen in deze rechtstaat niet eens in en laten zich aan de kant duwen!
Er kan in sommige gevallen geen dag langer gewacht worden. Op Wat. Op bemiddeling? Wat een sof. En Dexia blijft doodleuk incasseren! Ik heb er werkelijk geen woorden voor. Politiek, een lachertje. Wat een vragen. Ze hebben zich niet eens aan de wet gehouden! Wat moet je dan vragen. Vraag dan naar de werkelijke toedracht hoe de aandelen zijn verhandeld. Aanpakken die handel. Platgooien en opsluiten. Help deze groep gedupeerden eens op een fatsoenlijke manier!
Ik hoop dat ik de kracht mag houden gedupeerden op alle mogelijke manieren bij te blijven staan.
Okerene
Denk nu toch eens aan het leed dat gedupeerden dagelijks ondervinden en dat al jarenlang. Woest word ik er van. Een beetje sneller graag OM, FIOD, AFM, ABN, DSI en Justitie. Jullie kijken er naar en vinden het wel best zo. Dit kan zo niet langer voortwoekeren. Rechters, grijpen in deze rechtstaat niet eens in en laten zich aan de kant duwen!
Er kan in sommige gevallen geen dag langer gewacht worden. Op Wat. Op bemiddeling? Wat een sof. En Dexia blijft doodleuk incasseren! Ik heb er werkelijk geen woorden voor. Politiek, een lachertje. Wat een vragen. Ze hebben zich niet eens aan de wet gehouden! Wat moet je dan vragen. Vraag dan naar de werkelijke toedracht hoe de aandelen zijn verhandeld. Aanpakken die handel. Platgooien en opsluiten. Help deze groep gedupeerden eens op een fatsoenlijke manier!
Ik hoop dat ik de kracht mag houden gedupeerden op alle mogelijke manieren bij te blijven staan.
Okerene
ik ook,i.i.g tot ,t armoerexia weg is.maar daarna ;ook noch een lang virusvrij leven.
h.g kor
h.g kor
Als je 40000 in het depot hebt gestopt, maar 80000 aan 2e hypotheek hebt genomen, wat heb je dan met die andere 40000 gedaan?
Dubio,
Ben je doof, rot op hier.
Je hebt hier niks te zoeken, je bent laf en hebt een te groten mond.
Ga eens naar een uitzendburo werk zoeken. Misschien kan je bij thuis zorg gaan werken. Ze zoeken nog schoonmakers.
Laat die mensen toch met rust. Je hebt geen idee hoe zwaar sommige mensen het hebben met die praktijken van Dexia. Het is echt een grote boeven benden. Maar het tij is aan het draaien.
DEXIA MAG GAAN BETALEN
En wij krijgen uiteindelijk allemaal ons geld terug.
De rechters staan nu eindelijk aan onze kant. En straks heeft dexia nog een groter probleem. Het volk in Belgie en Frankrijk krijgt binnekort ook te horen wat voor onbetrouwbare bank Dexia is. En geloof me dat kost meer dan die paar miljard die Dexia ons terug gaat betalen.
Groeten
Groen
Ben je doof, rot op hier.
Je hebt hier niks te zoeken, je bent laf en hebt een te groten mond.
Ga eens naar een uitzendburo werk zoeken. Misschien kan je bij thuis zorg gaan werken. Ze zoeken nog schoonmakers.
Laat die mensen toch met rust. Je hebt geen idee hoe zwaar sommige mensen het hebben met die praktijken van Dexia. Het is echt een grote boeven benden. Maar het tij is aan het draaien.
DEXIA MAG GAAN BETALEN
En wij krijgen uiteindelijk allemaal ons geld terug.
De rechters staan nu eindelijk aan onze kant. En straks heeft dexia nog een groter probleem. Het volk in Belgie en Frankrijk krijgt binnekort ook te horen wat voor onbetrouwbare bank Dexia is. En geloof me dat kost meer dan die paar miljard die Dexia ons terug gaat betalen.
Groeten
Groen
Het is te hopen dat de HR wel bepaalt dat mensen zich aan gemaakte afspraken moeten houden, anders betaal ik straks ook niks meer en als ze dan zeggen dat ik moet betalen wijs ik naar de leasers die uiteindelijk ook niet hoeven te betalen. Mooie boel zal dat worden!
Domme Dubio,
Als je genaaid bent door iemand en dan ga je naar de rechter.
Die doet dan uitspraak, klaar. De rechter spreekt uit of je moet betalen of geld moet terug krijgen. Als jij denkt dat je bijv. geen belasting hoeft te betalen. Moet je naar de rechter gaan. Die gaat je uit lachen. Maar je kan het proberen.
Als je genaaid bent door iemand en dan ga je naar de rechter.
Die doet dan uitspraak, klaar. De rechter spreekt uit of je moet betalen of geld moet terug krijgen. Als jij denkt dat je bijv. geen belasting hoeft te betalen. Moet je naar de rechter gaan. Die gaat je uit lachen. Maar je kan het proberen.
Dubio, als ik straks mijn geld terug heb gekregen, mag je gerust bij mij een paar broodjes komen halen als aanvulling op je uitkering.
-
Nou Impact bij mij hooguit een homp droog brood van een week oud
met een beker slootwater.
Liefs Ad
met een beker slootwater.
Liefs Ad
Dubio,
Hypotheek 80.000 Euro
40.000 Euro in Euro Aandelenfonds om hypotheektermijnen te betalen en 39.000 Euro 'inleg' voor Aandelen bij DEXIA en 1.000 Euro afsluitkosten e.d. Het Euro Aandelenfonds is verdampt door termijnbetalingen en een koersdaling van meer dan 60 %.
DEXIA is trouwens in Amsterdam voor een soortgelijke constructie veroordeeld voor het terugbetalen van 100.000 EURO.
Dus schikkingsvoorstel DEXIA is een bewuste poging om onder de werkelijke veroordelingen uit te komen.
En nu lezen Dubio en terug je hok in en niet meer reageren a.u.b.
P.s. laat Bruneel de nieuwste uitspraak ook effe lezen !!!!
Hypotheek 80.000 Euro
40.000 Euro in Euro Aandelenfonds om hypotheektermijnen te betalen en 39.000 Euro 'inleg' voor Aandelen bij DEXIA en 1.000 Euro afsluitkosten e.d. Het Euro Aandelenfonds is verdampt door termijnbetalingen en een koersdaling van meer dan 60 %.
DEXIA is trouwens in Amsterdam voor een soortgelijke constructie veroordeeld voor het terugbetalen van 100.000 EURO.
Dus schikkingsvoorstel DEXIA is een bewuste poging om onder de werkelijke veroordelingen uit te komen.
En nu lezen Dubio en terug je hok in en niet meer reageren a.u.b.
P.s. laat Bruneel de nieuwste uitspraak ook effe lezen !!!!
Ad, die broodjes zijn bedoeld als reisproviand voor Dubio's enkele reis richting België.
Dubio, als jij als laatste werknemer van Dexia het pand in Amsterdam verlaat, vergeet je dan niet het licht uit te doen? Leg de sleutel maar onder de mat.
Dubio, als jij als laatste werknemer van Dexia het pand in Amsterdam verlaat, vergeet je dan niet het licht uit te doen? Leg de sleutel maar onder de mat.
Dubio,
Zo maar een
Ben jij mischien een ietsie pietsie jaloers
Zo maar een
Ben jij mischien een ietsie pietsie jaloers
Dubio,
Dan kun je, als je het brood van Ad en Impact op hebt nog even terug om de koelkast leeg te halen want in Belgie geven ze ook niet veel weg.Leg de sleutel maar onder de mat.
Hou nu eens op met het af z eiken van de laatste dexia sympatisant. Hij heeft het de laatste maanden al zo zwaar. Al zeker een half jaar geen enkele positieve ontwikkeling is niet leuk hoor.
Dat was het eerste aanbod ook,neem aan dat rechters nu einedlijk inzien wat een smerig spel dexia altijd heeft gespeeld,en nog probeerd te spelen,en het eeste aanbod vernietigd,is niet meer dan redelijk lijkt mij,want ook daar stond een tijdslimiet voor,bovendien werd men bang gemaakt geintimideerd en geschanteerd.
Vuile boeven bende.
Groetjes
Nog maar een keer
Wees er van overtuid dat Dexia altijd op eigen gewin uit is!!! Altijd!!! Verwacht geen mededogen van deze bank.
Cheats never prosper.......wie bedriegt wordt uiteindelijk toch gestraft