Veel gedupeerden hebben meerdere contracten bij verschillende aanbieders.
Gedupeerden die ook een Sprintplan hebben kunnen nu voor een laag bedrag meedoen aan een gezamenlijke rechtszaak tegen Spaarbeleg.
Gezamenlijke procedure tegen het Sprintplan.
In Utrecht loopt een rechtszaak aangespannen door 5 gedupeerden van het Sprintplan van Spaarbeleg (Aegon)
De advocaat die deze zaak behandeld heeft voorgesteld een gezamenlijke rechtszaak te beginnen gebaseerd op zijn lopende zaak in Utrecht.
De kosten zijn erg laag, 89 euro.
Iedereen met een Sprintplan, ook reeds beëindigde Sprintplannen, kan hieraan mee doen.
Meer informatie hierover op www.pay-back.nl
Kijk bij Spaarbeleg/Sprintplan.
Reageer voor 1 december.
Deze procedure is voor iedereen, dus ook voor gedupeerden die geen lid zijn van de vereniging PAYBACK.
Groeten,
Piet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heb je naast andere contracten ook een Sprintplan?
Heb je naast andere contracten ook een Sprintplan?
Laatst gewijzigd door Piet op 08 nov 2004 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Heb je naast andere contracten ook een Sprintplan?
de teller staat nu op 104 aanmeldingen voor de gezamenlijke procedure tegen het Sprintplan.
Groeten,
Piet
Groeten,
Piet
Beste Piet,
Ik heb naast mijn WVD bij Dexia/Legio ook een Sprintplan bij Spaarbeleg met een inleg van € 136.13 per maand die eind volgende maand afloopt. Ik heb wel oren naar de gezamenlijke procdedure tegen Spaarbeleg omdat dit mij € 8.167,80 heeft gekost en het mij helemaal niets oplevert.
Mijn vraag is op welke gronden ze kunnen worden aangeklaagd want een schuld overhouden dat kan bij dit product niet. Zijn er nog andere redenen , zo ja, welke?
Ik hoor het in ieder geval graag.
Vriendelijke groeten,
RP
Ik heb naast mijn WVD bij Dexia/Legio ook een Sprintplan bij Spaarbeleg met een inleg van € 136.13 per maand die eind volgende maand afloopt. Ik heb wel oren naar de gezamenlijke procdedure tegen Spaarbeleg omdat dit mij € 8.167,80 heeft gekost en het mij helemaal niets oplevert.
Mijn vraag is op welke gronden ze kunnen worden aangeklaagd want een schuld overhouden dat kan bij dit product niet. Zijn er nog andere redenen , zo ja, welke?
Ik hoor het in ieder geval graag.
Vriendelijke groeten,
RP
Weet iemand misschien antwoord op bovenstaande vraag? Ik ben benieuwd. Bij Sprintplan kun je geen schuld overhouden, hoe wil Payback de zaak aan gaan pakken?
Ik hoor het graag.
Groeten,
RP
Ik hoor het graag.
Groeten,
RP
Piet, wat schiet er nog over na het afromen?

Hallo RP 1975,
Op www.pay-back.nl onder Spaarbeleg/ Sprintplan staat alle informatie over deze actie.
Heb je aanvullende vragen dan kun je deze mailen naar sprintplan@hetnet.nl of bellen met de advocaat Mr. van Emden 030-2347234.
Groeten,
Piet
Op www.pay-back.nl onder Spaarbeleg/ Sprintplan staat alle informatie over deze actie.
Heb je aanvullende vragen dan kun je deze mailen naar sprintplan@hetnet.nl of bellen met de advocaat Mr. van Emden 030-2347234.
Groeten,
Piet
Piet, kan je even op de vraag van Crimson antwoord geven?