Sorry dat ik een nieuw bericht plaats, maar er is zoveel informatie dat ik niet kan vinden wat ik zoek. Jullie zijn hier kennelijk al veel langer mee bezig dan ik....
Ook wij hebben via een Winstverdriedubbelaar met Dexia te maken. We hebben nog wel (helemaal in het begin) een brief verzonden omdat we ook een schuld bleken te hebben bij het verlopen van de contracten. We hebben dus 'onder protest en met behoud van alle rechten' een renteloze lening geaccepteerd om incasso maatregelingen en BKR noteringen te voorkomen. Sinds die tijd betalen wij braaf de renteloze lening iedere maand...
Wat is nu wijsheid? Ik weiger me namelijk neer te leggen bij het afbetalen van de lening en Dexia daarmee z'n zin te geven. Maar wij hebben ook het geld niet om een advocaat in de arm te nemen en te gaan procederen. We hebben ons (ook in het begin) aangesloten bij de Stichting Leaseverlies.
Inmiddels weet ik dus niet meer wat ik moet doen. Wij hebben niet meegetekend op elkaars contract, maar ten tijde van de ondertekening (februari 2000) hadden we nog geen samenlevingscontract. Het lijkt me dus dat ik daar niets mee kan.
Kunnen jullie me advies geven? Wat moet ik nu doen????
Alvast heel erg bedankt.
Groeten,
Deetje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help...
-
Re: Help...
een renteloze lening? Waar heb je die afgesloten dan?
Hoe oud waren jullie toen het contract inging? Hadden jullie toen inkomsten? etc. etc. etc..
Hoe oud waren jullie toen het contract inging? Hadden jullie toen inkomsten? etc. etc. etc..
die heb ik afgesloten bij Dexia. Ze begrepen dat we het bedrag van 20.000 euro niet in 1x konden betalen en dus boden ze (ook alweer in het begin stadium) iedereen met een grote schuld een renteloze lening aan. Ze wilden dan wel dat we geen procedure zouden starten en af zouden zien van acties tegen Dexia. De Stichting Leaseverlies heeft toen het advies gegeven om in het handtekening-vak te schrijven dat we accoord gingen met de renteloze lening', maar wel 'onder protest en met behoud van alle rechten', en dus ook het recht om acties tegen Dexia te ondernemen.
-
renteloos? bij dexia? O!
Een restschuld van 20.000 Euri, dan hadden jullie dus wel een behoorlijk inkomen om de maandpremies te kunnen betalen. waarom dan nu geen advocaat?
Ga dit forum en het forum met oudere topics maar eens afzoeken op zorgplicht e.d.
Je moet óf gaan procederen en dan heb je een advocaat nodig, óf je wacht en hoopt op resultaat van SLV en dat dexia dan nog kan terugbetalen.
Een restschuld van 20.000 Euri, dan hadden jullie dus wel een behoorlijk inkomen om de maandpremies te kunnen betalen. waarom dan nu geen advocaat?
Ga dit forum en het forum met oudere topics maar eens afzoeken op zorgplicht e.d.
Je moet óf gaan procederen en dan heb je een advocaat nodig, óf je wacht en hoopt op resultaat van SLV en dat dexia dan nog kan terugbetalen.
Deetje word je er zelf niet moe van. Waar ben je nou allemaal mee bezig.
Groetjes,
Onnozel.
Groetjes,
Onnozel.
Hallo Deetje,
Je schrijft:
Hebben jullie dit Aanbod samen getekend?
Groeten,
Piet
Je schrijft:
Betekent dit dat je akkoord bent gegaan met de voorwaarden dat je afziet van juridische acties tegen dexia?Ze wilden dan wel dat we geen procedure zouden starten en af zouden zien van acties tegen Dexia.
Hebben jullie dit Aanbod samen getekend?
Groeten,
Piet
dit soort situaties zijn er naar mijn mening duizenden in Nederland.
Mensen die, omdat het betrouwbare zakelijke partners zijn, een doelwit werden van de Dexia-Maffia, maar , omdat ze betrouwbaar waren en zijn , ook doorgaan met het aflossen van hun verlies, omdat men van gedachte is dat je dat moet doen als je A. gezegd hebt.
Ze zijn zich niet bewust van de Maffia achtige praktijken van een geldverstrekker, omdat ze daar gewoon niet opkomen.
Dat een Bank/geldverstrekker nog andere dan goede bedoelingen kan hebben komt niet bij deze mensen op.
Daarom. aan iedereen.
zeg het in uw omgeving, praat erover zodat er meer mensen wakker worden. het is nog lang niet genoeg bekend , dat DEXIA/ LEGIO -LAESE ten onrechte en tevens corrupte contracten aan de man heeft gebracht.WEG MET de SCHAAMTE OVER EEN VERKEERDE TRANSACTIE.
Kom op voor uzelf.
Mensen die, omdat het betrouwbare zakelijke partners zijn, een doelwit werden van de Dexia-Maffia, maar , omdat ze betrouwbaar waren en zijn , ook doorgaan met het aflossen van hun verlies, omdat men van gedachte is dat je dat moet doen als je A. gezegd hebt.
Ze zijn zich niet bewust van de Maffia achtige praktijken van een geldverstrekker, omdat ze daar gewoon niet opkomen.
Dat een Bank/geldverstrekker nog andere dan goede bedoelingen kan hebben komt niet bij deze mensen op.
Daarom. aan iedereen.
zeg het in uw omgeving, praat erover zodat er meer mensen wakker worden. het is nog lang niet genoeg bekend , dat DEXIA/ LEGIO -LAESE ten onrechte en tevens corrupte contracten aan de man heeft gebracht.WEG MET de SCHAAMTE OVER EEN VERKEERDE TRANSACTIE.
Kom op voor uzelf.