LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het niet reageren van dexia
Het niet reageren van dexia
Beste medegedupeerden, mijn advocaat heeft in februari een drietal brieven ter vernietiging van de contracten gestuurd naar dexia, en daar tot op heden geen bericht op terug gekregen.
Hoe is het mogelijk dat niet daar op gereageerd word, en is het dan niet zo dat de procedure zonder dat de tegenpartij reageert toch opgestart kan worden, teneinde als dexia niet komt opdagen dat de rechtzaak bij verstek toegewezen word aan mij, zo te zeggen,
Is hier al ervaring mee opgedaan.
vr gr Painter
Hoe is het mogelijk dat niet daar op gereageerd word, en is het dan niet zo dat de procedure zonder dat de tegenpartij reageert toch opgestart kan worden, teneinde als dexia niet komt opdagen dat de rechtzaak bij verstek toegewezen word aan mij, zo te zeggen,
Is hier al ervaring mee opgedaan.
vr gr Painter
Re: Het niet reageren van dexia
De advocaat moet de brief aan Dexia
Aangetekend met Handtekening ...
van ontvangst retour)
sturen
LG Julika
Aangetekend met Handtekening ...
van ontvangst retour)
sturen
LG Julika
Beste Painter, als jouw advocaat een vernietigingsbrief aan Dexia heeft gestuurd, dan mag ik toch ook aannemen dat hij daarin een termijn van terugbetaling heeft opgenomen?
Indien Dexia niet aan die termijn voldoet, dan kan jouw advocaat Dexia toch gewoon dagvaarden?
Of mis ik hier iets?
Indien Dexia niet aan die termijn voldoet, dan kan jouw advocaat Dexia toch gewoon dagvaarden?
Of mis ik hier iets?
-
Painter
Dat kan wel 3 a 4 maanden duren alvorens er antwoord middels een standaardbrief komt.
Ze stellen dan dat ze jou nietigverklaring niet accepteren en bla bla bla.
Een termijn van terugbetaling wordt gewoon genegeerd.
Lfs Ad
Dat kan wel 3 a 4 maanden duren alvorens er antwoord middels een standaardbrief komt.
Ze stellen dan dat ze jou nietigverklaring niet accepteren en bla bla bla.
Een termijn van terugbetaling wordt gewoon genegeerd.
Lfs Ad
Hij heeft een aantal eisen op de laatste brief gezet, maar als een procedure opgestart word dan moet de tegenpartij toch wel reageren op de vernietiging en op een eventueele dagvaarding, zou toch wel leuk zijn als ze bij de rechtzaak verstek zouden laten.
Ik heb ook begrepen dat de vernietigingsbrieven naar de gemachtigde van dexia gestuurd moeten worden, Nautaduhtill advocaten dus.
Of heb ik het mis
Of heb ik het mis
Ik hoor maar niks
VR GR
VR GR
Mijn advocaat heeft plm. een jaar geleden een vernietigingsbrief naar Dexia gestuurd (gewoon naar het Dexia-kantoor) en nooit antwoord ontvangen. Daarna nogmaals een herinnering. Nooit antwoord op gekregen.Ik heb ook begrepen dat de vernietigingsbrieven naar de gemachtigde van dexia gestuurd moeten worden, Nautaduhtill advocaten dus.
Of heb ik het mis
De incassoprocedure werd gewoon in gang gezet. Mijn advocaat werd verder genegeerd.
gr. trudy
wat is er verder gebeurd ben erg nieuwsgierig
gr hans
gr hans
Hallo Hans,
Hoe het verder ging? Niets, helemaal niets.
Ben gebeld door Dexia en later het Incassobureau. Heb gezegd dat ze kontakt op konden nemen met mijn advocaat.
Nog geen dagvaarding gehad en zelf nog niet gaan dagvaarden, omdat we eerst wat meer wilden weten over de WcK. Belangrijk om hier iets meer zekerheid over te hebben, zodat dit niet door de rechter van tafel wordt geveegd. In Amsterdam heb ik nog geen uitspraak gezien waarin de WcK werd meegenomen.
Vr.gr. trudy
Hoe het verder ging? Niets, helemaal niets.
Ben gebeld door Dexia en later het Incassobureau. Heb gezegd dat ze kontakt op konden nemen met mijn advocaat.
Nog geen dagvaarding gehad en zelf nog niet gaan dagvaarden, omdat we eerst wat meer wilden weten over de WcK. Belangrijk om hier iets meer zekerheid over te hebben, zodat dit niet door de rechter van tafel wordt geveegd. In Amsterdam heb ik nog geen uitspraak gezien waarin de WcK werd meegenomen.
Vr.gr. trudy
Laatst gewijzigd door trudy op 27 mar 2005 23:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Albert O
Kan me geen risico meer permitteren.
Zie dat je je bericht verwijderd hebt? Speciale reden hiervoor?
Kan me geen risico meer permitteren.
Zie dat je je bericht verwijderd hebt? Speciale reden hiervoor?
Painter, een vernietigingsbrief moet je echt aan Dexia sturen en zeker NIET aan Nauta Dutilh! Dexia is je wederpartij in de leasecontracten en niet dat advocatenkantoor.
Laatst gewijzigd door impact op 27 mar 2005 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
nvt
Laatst gewijzigd door Gast op 28 mar 2005 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Impact,
Mijn advocaat heeft geen vernietigingsbrief naar Nauta Dutilh gestuurd, maar naar Dexia.
vr.gr.
Mijn advocaat heeft geen vernietigingsbrief naar Nauta Dutilh gestuurd, maar naar Dexia.
vr.gr.
Trudy, ik heb dat bericht al aangepast: ik antwoordde op een vraag van Painter en zette per abuis jouw naam erin. Sorry!
Geeft niet hoor vergissen is menselijk
Maar een stuitings brief word beantwoord door Nauta duhtill en niet door dexia, en dexia stuurt vernietigings brieven door naar haar gemachtigde en dan gaat de verdere correspondentie via Nauta
vr gr
vr gr
Painter, dat kan wel zijn maar toch moet jij correspondentie aan Dexia sturen en beslist niet aan Nauta Dutilh. Met hen heb jij niets te maken!
Mijn advocaat zal toch niet gek zijn.