Piet,
Wat heel belangrijk is hoe bereik je de mensen die niet op dit forum zijn . Ik zou bijna zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugd nu het zo goed gaat met alle rechtzaken. Wie heeft er een idee om nog meer mensen te bereiken, zodat we in een stroomversnelling komen.
Groet Joost
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe bereiken wij meer mensen dan alleen op dit forum
Re: Hoe bereiken wij meer mensen dan alleen op dit forum
Een fonds oprichten of een bijdrage aan Piet voor een advertentie in de grote kranten.
een annonieme email bom..... vanuit een internet cafe danwel!
of stuur al je vrienden en kennissen een email, vraag of ze die doorsturen naar alle vrienden en kennissen.
Als je dit ff volhoudt, dan weet binnen afzienbare tijd heel Nederland hiervan...
groet
Willem
of stuur al je vrienden en kennissen een email, vraag of ze die doorsturen naar alle vrienden en kennissen.
Als je dit ff volhoudt, dan weet binnen afzienbare tijd heel Nederland hiervan...
groet
Willem
Piet,
Die artikelen die lees ik ook wel maar dat wil nog niet zeggen dat de gedupeerde met angst voor alles wat rechtbank heet en zich schromen om stappen te ondernemen. Ik bedoel hoe kunnen wij het zo laag drempelig maken dat ze zich aansluiten bij advocaatgroepen Dat is hetgeen ik mis in de kranten en andere publicaties. De extreme gevallen die bij de rechtbank komen staan in de krant maar dat dit ook op de minder grote schulden van toepassing is komt niet zo tot zijn recht.
Groet
joost
Die artikelen die lees ik ook wel maar dat wil nog niet zeggen dat de gedupeerde met angst voor alles wat rechtbank heet en zich schromen om stappen te ondernemen. Ik bedoel hoe kunnen wij het zo laag drempelig maken dat ze zich aansluiten bij advocaatgroepen Dat is hetgeen ik mis in de kranten en andere publicaties. De extreme gevallen die bij de rechtbank komen staan in de krant maar dat dit ook op de minder grote schulden van toepassing is komt niet zo tot zijn recht.
Groet
joost