LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoezo betalen om je recht te halen?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Hoezo betalen om je recht te halen?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoezo betalen om je recht te halen. We zijn gewoon genaaid dus waarom moeten wij kosten maken. Laat dexia maar betalen! :twisted:

Ik wil wel betalen voor een advocaat maar ik zit zwaar in de financiele problemen, ik sta bij het BKR en kan niks lenen, ik heb een aantal incasso regelingen i.v.m. betaling achterstanden. Ook sta ik nog eens zwaar rood. Steeds krijg ik meer incasso regelingen en deurwaarder kosten. Steeds raak ik dieper in de s h i t, ik kom er niet uit.

Gasten wat moet ik doen?? :?

Ik zit zwaar in de problemen. Ik moet mijn dure hypotheek betalen, nu zit mijn vriend in de ww en ik heb minder werk en de schulden zijn opgelopen.

Als ik geen advocaat neem wat dan? Ik moet ook nog eten en drinken kopen Elke dag eet ik het goedkoopste van het goedkoopste, af en toe krijg ik trek in wat lekkers maar dat kan dan niet Vaak lig ik s'avonds wakker omdat ik niet goed heb gegeten. :cry:

Dexia betaal ik niks en ik heb nooit wat betaald. De laatste incasso brief van dexia was kan je even 4000 euro betalen binnen 10 dagen. Dexia betaal ik niks, ook al had ik veel geld, ze hebben simpelweg mijn geld gestolen en pakken ook nog eens de rente mee. Een advocaat wil ik erg graag betalen zelfs als ik die dikke worst kon laten liggen en elke maand alleen broodkruimels moet eten. Maar simpelweg ik heb het geld niet eens voor die dikke worst.

En bier drinken doe ik niet vaak, soms bij vrienden, ik drink zo gemiddeld een paar biertjes per maand om nog iets leuks te voelen. Maar ook voor de gezelligheid. Moet ik dan continu eenzaam en nuchter zijn? Daarnaast eet ik elke dag al heel magertjes. Het enige voordeel is dat ik automatisch een dieet volg waardoor ik een strak figuurtje heb gekregen. Alhoewel, dankzei dexia volg ik een annorexia dieet, wat eigenlijk ook niet echt gezond is.

Ik hoop maar dat dexia gauw wordt verslagen en dat ik een zak met geld krijg, dan is er misschien nog hoop, hoop op een lekker kippetje ofzo.

:lol:

lions90

Re: Hoezo betalen om je recht te halen?

Ongelezen bericht door lions90 »

He Boslucht,

Je ben toch geen baan heb ik gehoord?? Vreemd met zo'n karakter....

lions90

He Boslucht,

Je zit toch in de WW??? Vreemd zeg met zo'n karakter....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

lions zoals altijd je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

lions90

zeker...

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Kippen houden wel van boslucht!!

Gesloten