LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iedereen wat betalen
Iedereen wat betalen
Al eerder waren er ideeen om ieder wat te laten betalen.
Dus Aegon 25%, Dexia 50% en de staat 25% .
De verdere kosten ook op de staat.
Dan schiet het een beetje op.
groet, Ssonja.
Dus Aegon 25%, Dexia 50% en de staat 25% .
De verdere kosten ook op de staat.
Dan schiet het een beetje op.
groet, Ssonja.
-
Re: Iedereen wat betalen
Daar kan ik mee akkoord gaan
Waarom moet de staat hier nu voor betalen. De staat is alle mensen die belasting betalen. Hadden wij dan ook meegedeeld als er winst was gemaakt ?? Ik denk het niet. Bij het beleggen wordt een risico aangegaan en ik vind het heel erg dat men zoveel mensen heeft besodemietert echter laat nu niet de hele maatschappij hiervoor meebetalen.
Mvrgr
Mvrgr
-
Ik vind dat de Staat wel moet meebetalen want die heeft als taak om burgers te beschermen.
Maar de Staat is ook verstrengeld in het Bankwezen en zit er dus tussenin.
Daarom moet de Staat ingrijpen en meedragen in een financiele oplossing
Maar de Staat is ook verstrengeld in het Bankwezen en zit er dus tussenin.
Daarom moet de Staat ingrijpen en meedragen in een financiele oplossing
Aangezien de staat der \nederlanden de enige is in Europa
die dit goedgekeurd heeft, willens en wetens, moet zij ook
betalen.
die dit goedgekeurd heeft, willens en wetens, moet zij ook
betalen.
-
ejwedje.
De belastingbetalers in dit land zijn allen medeverantwoordelijk voor de regeringen die ze zelf gekozen hebben, en als zodanig ook verantwoordelijk voor de fouten die deze regeringen maken.
Lfs Ad
De belastingbetalers in dit land zijn allen medeverantwoordelijk voor de regeringen die ze zelf gekozen hebben, en als zodanig ook verantwoordelijk voor de fouten die deze regeringen maken.
Lfs Ad
-
Ik denk dat de bemiddeling van Duisenberg niet hetgeen oplevert wat wij gedupeerden aanvaardbaar achtten.
Maar zij zullen toch de knoop moeten doorhakken om iets te bereiken en deze Legio Lease toestand af te sluiten want het ziet er naar uit dat de smetteloze imago van het Bankwezen in Nederland aan het verloederen is.
Vele grote banken schuiven al met hun billen omdat hun imago ook aangetast wordt en dat is het laatste wat zij willen.
De druk wordt groter en groter en ik denk niet dat zij toestaan dat Dexia door blijft procederen.
Want uiteindelijk zal Dexia ploffen en verdwijnen en de Nederlandse Banken moeten alles uit de kast halen om weer het vertrouwen van de burgers te winnen.
Maar zij zullen toch de knoop moeten doorhakken om iets te bereiken en deze Legio Lease toestand af te sluiten want het ziet er naar uit dat de smetteloze imago van het Bankwezen in Nederland aan het verloederen is.
Vele grote banken schuiven al met hun billen omdat hun imago ook aangetast wordt en dat is het laatste wat zij willen.
De druk wordt groter en groter en ik denk niet dat zij toestaan dat Dexia door blijft procederen.
Want uiteindelijk zal Dexia ploffen en verdwijnen en de Nederlandse Banken moeten alles uit de kast halen om weer het vertrouwen van de burgers te winnen.
Ad, mijn WOZ waarde van het huis is met 100% omhoog gegaan. Het was een fout van de regering om meer verantwoordelijkheid bij de gemeenten te leggen. Ik ben er dus voor om ook huurders mee te laten betallen aan de belasting voor de huiseigenaren...............................
Dit is dus een even krom idee als waarom ik moet gaan meebetalen voor mensen die wilden beleggen met geld dat ze niet hebben.
Dit is dus een even krom idee als waarom ik moet gaan meebetalen voor mensen die wilden beleggen met geld dat ze niet hebben.
In dat geval zal iedereen zijn goodwill moeten tonen.
Aegon heeft het inmiddels getoont met de 25%.
Dexia zal de helft moeten dokken
en de staat zal MOETEN bijbetalen om dit snel
aan het eind te helpen.
De staat heeft er niets aan om de economie verder
te laten versoberen, want mensen vertrouwen dit niet
meer, niemand gaat nog beleggen of iets in die richting
doen.
Om het ontbrekend gat te dichten MOET de staat over
de brug komen, je kunt dat van Dexia alleen niet verwachten.
Mocht men zijn naam zuiver willen houden in de toekomst
zal dit de enige weg zijn.
\
Ik hoop dat men dit leest...
groet, Ssonja.
Aegon heeft het inmiddels getoont met de 25%.
Dexia zal de helft moeten dokken
en de staat zal MOETEN bijbetalen om dit snel
aan het eind te helpen.
De staat heeft er niets aan om de economie verder
te laten versoberen, want mensen vertrouwen dit niet
meer, niemand gaat nog beleggen of iets in die richting
doen.
Om het ontbrekend gat te dichten MOET de staat over
de brug komen, je kunt dat van Dexia alleen niet verwachten.
Mocht men zijn naam zuiver willen houden in de toekomst
zal dit de enige weg zijn.
\
Ik hoop dat men dit leest...
groet, Ssonja.
-
ewedje
Dit WOZ gebeuren hebben we aan deze regering te danken.
Het laatste belasting systeem is onder andere meebedacht door
Wouter Bos.
De privatisering van de woningbouwverenigingen is tot stand gekomen onder de vorige regeringen, waardoor de huren onredelijk hoog zijn geworden.
Dit is allemaal gebeurd onder democratisch gekozen regeringen.
De ene keer ben jij het slachtoffer, de andere keer ik.
Maar verantwoordelijk zijn alle stemgerechtigden, is mijn mening.
Lfs Ad
Dit WOZ gebeuren hebben we aan deze regering te danken.
Het laatste belasting systeem is onder andere meebedacht door
Wouter Bos.
De privatisering van de woningbouwverenigingen is tot stand gekomen onder de vorige regeringen, waardoor de huren onredelijk hoog zijn geworden.
Dit is allemaal gebeurd onder democratisch gekozen regeringen.
De ene keer ben jij het slachtoffer, de andere keer ik.
Maar verantwoordelijk zijn alle stemgerechtigden, is mijn mening.
Lfs Ad
-
Dat is natuurlijk belachelijk om medeburgers te laten opdraaien voor zogenaamden restschulden !!!
Dit moet opgelost worden door 50% Aegon en 50% Dexia. Zelf ben ik ook gedupeerd maar ik vind, dat er ook een stukje eigen verantwoording bijkomt.
Dit moet opgelost worden door 50% Aegon en 50% Dexia. Zelf ben ik ook gedupeerd maar ik vind, dat er ook een stukje eigen verantwoording bijkomt.
-
remerden.
Waarom laten wij onze bejaarden opdraaien voor, het in stand houden van onze economie, door ze de hele dag in een luier te laten zitten en een keer te laten douchen per week?
Waarom is ons land van het welvaarendste land verworden tot een ontwikkelingsland?
Waarom zijn straaljagers belangrijker dan zorg?
Waarom hebben banken het monopolie in alles, zelfs in rechtszaken?
Waarom hebben managers en bestuurders zulke vette inkomens?
Waarom moest een geldverslindende betuwelijn persé doorgaan?
Wie vulden de zakken bij de bouwfraude?
We hebben inmiddels voedselhulp in Nederland, hoe kan dat?
De economie moest een opkikkertje krijgen, door geld af te troggelen, van Jan met de Pet, via leasebeleggingen, waarmee deze dacht te sparen, onder toezicht van de overheid, waarom?
De overheid wordt democratisch gekozen,
Wie doet het nu eigenlik fout, de overheid, of de kiezer.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Lfs Ad
Waarom laten wij onze bejaarden opdraaien voor, het in stand houden van onze economie, door ze de hele dag in een luier te laten zitten en een keer te laten douchen per week?
Waarom is ons land van het welvaarendste land verworden tot een ontwikkelingsland?
Waarom zijn straaljagers belangrijker dan zorg?
Waarom hebben banken het monopolie in alles, zelfs in rechtszaken?
Waarom hebben managers en bestuurders zulke vette inkomens?
Waarom moest een geldverslindende betuwelijn persé doorgaan?
Wie vulden de zakken bij de bouwfraude?
We hebben inmiddels voedselhulp in Nederland, hoe kan dat?
De economie moest een opkikkertje krijgen, door geld af te troggelen, van Jan met de Pet, via leasebeleggingen, waarmee deze dacht te sparen, onder toezicht van de overheid, waarom?
De overheid wordt democratisch gekozen,
Wie doet het nu eigenlik fout, de overheid, of de kiezer.
En zo kan ik nog wel even doorgaan
Lfs Ad
-
Dus u wilt alle mensen die hun spaarcentjes op een spaarrekening hebben geparkeerd mee laten betalen, omdat wij iets meer rendement van ons geld wilden ??
Er zijn genoeg contracten met winst afgesloten !! Misschien moet de regering die contracten ook vernietigen en die mensen hun winsten terug laten geven en dit compenseren met de verliezen van de gedupeerden van nu.
Dat lijkt mij rechtvaardiger dan dat een gemiddeld bijstandsgezin op moet draaien voor onze pech, omdat wij een gokje waagden !!
Er zijn genoeg contracten met winst afgesloten !! Misschien moet de regering die contracten ook vernietigen en die mensen hun winsten terug laten geven en dit compenseren met de verliezen van de gedupeerden van nu.
Dat lijkt mij rechtvaardiger dan dat een gemiddeld bijstandsgezin op moet draaien voor onze pech, omdat wij een gokje waagden !!
Ad,
Een uitstekend verweer.
Een uitstekend verweer.
-
Dit is geen verweer maar het opsommen van feiten. Er is niemand geweest die ons verplicht heeft gesteld om contracten af te sluiten !!!
Ook dat is een stukje democratie uit eigen beweging een contract afsluiten !!
Net zoals een huis kopen of huren, dat beslis jezelf en niet de overheid en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ook dat is een stukje democratie uit eigen beweging een contract afsluiten !!
Net zoals een huis kopen of huren, dat beslis jezelf en niet de overheid en zo kan ik nog wel even doorgaan.
-
Zoek eens contact met ene Dubio, dan heb je in ieder geval iemand om mee te praten, ik geef het op.
Lfs Ad
Lfs Ad
-
U bent overtuigd van uw gelijk, welnu dat is uw standpunt. In ieder geval het beste dan maar !
De staat moet er voor zorgen dat dexia met alle bewijzen op tafel komt dat de aandelen werkelijk zijn gekocht zolang dexia daar niet toe in staat is heeft dexia geen enkel recht.
De staat moet er ook voor zorgen dat dexia zeer streng gestraft word waar ze over de schreef zijn gegaan.
De staat moet er voor zorgen dat niemand het recht mag ontnomen worden op een eerlijk proces.
Moedertje staat zegt men toch.
Slechte moeder is het.
groetjes
De staat moet er ook voor zorgen dat dexia zeer streng gestraft word waar ze over de schreef zijn gegaan.
De staat moet er voor zorgen dat niemand het recht mag ontnomen worden op een eerlijk proces.
Moedertje staat zegt men toch.
Slechte moeder is het.
groetjes
de mensen snappen het nog steeds niet. deze contracten haden nooit op deze manier verkocht mogen worden. als je zelf belegt wat bij 99% van de mensen niet bekend was dan heb je nog de kans het verlies te beperken, bij deze contracten kon je er niet van af bij een dalende beurs. je hebt je geld toevertrouwt aan een ervaren bank, of het nou beleggen heet of sparen, maakt geen reet uit, iedereen moest meedoen anders was je een dief van je eigen portemonnee. Legio.dexia heeft een wanprestatie geleverd en moet daarop aangesproken worden. De houding van dexia is vanaf het begin af aan negatief geweest. Nu iedereen een advocaat heeft ingeschakeld, kan er opeens wel gescghikt worden. D.B. moeten ze opknopen aan de hoogste boom die er bestaat. Als er wel winst was gemaakt had je inderdaad niemand gehoord. dit was nl. wat dexia de mensen beloofd heeft. De mensen een vette worst voorhouden en als het dan fout loopt. de mense de schuld geven. de arrogantie van deze k l o t e bank. Wij pikken dit niet meer.
Dagwaarde, je naam zegt genoeg over jou, je bent het niet waard om op te reageren, spullen met dagwaarde zetten we bij het grof vuil.
Dagwaarde, je naam zegt genoeg over jou, je bent het niet waard om op te reageren, spullen met dagwaarde zetten we bij het grof vuil.
Daarom klagen mensen steen en been dat zij zich financieel niets meer kunnen veroorloven in deze weggooimaatschappij.spullen met dagwaarde zetten we bij het grof vuil
Misschien zijn de mensen van de gemeentereiniging wel de gelukkigste mensen die er rondlopen als iedereen er zo over denkt.
he rust b.t.w. rust roest