Hoi iedereen,
via mijn moeder hoorde ik dat er vanavond weer wat over dexia bij trosradar was.
Ik volg het de laatste tijd niet helemaal meer dus ik ben niet echt op de hoogte.
met de wirwar van alle site en aanbieders en op het forum, kom ik er niet meer uit en heb ik de volgende vraag:
Ik heb een jaar geleden mijn schuld afbetaald omdat ik een lening nodig had. Dit is niet gelukt omdat ik BKR stond. Ik kwam er toen ook achter dat ik een restschuld van 5000 euro had. Die heb ik met veel pijn en moeite afbetaald zodat mijn BKR eraf zou gaan, omdat ik nog niet helemaal BKR geregistreerd stond.
En nu het volgende,
omdat ik al afbetaald heb, zonder een formulier naar hun gestuurd te hebben waarin ik accoord ging met de regeling, heb ik nog kans dat ik (een deel) van mijn geld terug kan krijgen.
ik heb destijds nooit post gekregen dat ik moest betalen, zelfs niet het formulier van de regeling.
Ik heb geen geregistreerde parnerschap gehad destijds dus daar kan ik me niet op beroepen.
Wie kan mij hier iets zinnigs over vertellen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ik heb al betaald.....
-
Re: ik heb al betaald.....
Ik raad je aan om eerst bij het onderwerp: info avond aandelenlease Limburg enorm success, de eerste 3 posting bladzijdes goed door te lezen.
Hierin worden vrijwel alle actuele vragen in beantwoord door een deskundig advocaat.
Mocht je dan nog vragen hebben mail me dan:
[email protected]
m.v.g. justice man
all for justice and justice for all!
Hierin worden vrijwel alle actuele vragen in beantwoord door een deskundig advocaat.
Mocht je dan nog vragen hebben mail me dan:
[email protected]
m.v.g. justice man
all for justice and justice for all!