Bij jou eigenlijk wel D.Idaho. Jij wist precies waar je aan begon. Jij maakt dus ten onrechte gebruik van een schikking.Het gaat tenslotte niet om niks.............
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Informatie avond gemist?
Re: Informatie avond gemist?
-
J.L. v. N.
..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Welke schikking Wreker?
Precies is een groot woord wreker, maar dat ik een stuk eigen verantwoording heb in het afsluiten van wat dan ook, moge duidelijk zijn en iedereen die hier claimt dat men absoluut nergens van af wist dient zich direkt onder curatele te laten stellen, zodat de geldzaken voortaan door een meer kundig persoon gedaan kunnen worden.Bij jou eigenlijk wel D.Idaho. Jij wist precies waar je aan begon. Jij maakt dus ten onrechte gebruik van een schikking.
D. Idaho, Iedereen en ook jij kan opgelicht worden. Wacht tot mijn verhaal af is en oordeel daarna opnieuw.
Jij wist dan wel waar je aan begon, bij de mensen die ik ken zijn deze contracten dmv leugens en bedrog aan de man/vrouw gebracht.
Bovendien D.Idaho, als ik zoals jij had kunnen weten dat zoiets zou kunnen gebeuren, dan zou ik mij niet eens op dit forum vertonen en mijn verlies nemen.
Ga jij maar voor je onterechte schikking, ik ga voor mijn volledige inleg + rente + overige kosten!!!!!
Jij wist dan wel waar je aan begon, bij de mensen die ik ken zijn deze contracten dmv leugens en bedrog aan de man/vrouw gebracht.
Bovendien D.Idaho, als ik zoals jij had kunnen weten dat zoiets zou kunnen gebeuren, dan zou ik mij niet eens op dit forum vertonen en mijn verlies nemen.
Ga jij maar voor je onterechte schikking, ik ga voor mijn volledige inleg + rente + overige kosten!!!!!
Laatst gewijzigd door wreker op 24 jan 2006 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ad snoeren
Ik word zo langzamerhand wel erg benieuwd naar jou verhaal Wreker.
Wat je mij zeker niet hoort zeggen is, dat het produkt wat wij met z'n allen aangeschaft hebben een goed produkt is geweest.
Maar dat er enig risico aan verbonden was had iedereen kunnen weten.
Maar dat er enig risico aan verbonden was had iedereen kunnen weten.
-
J.L. v. N.
..
Laatst gewijzigd door J.L. v. N. op 22 okt 2006 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
wreker, als je het zo goed weet dat het wanproducten zijn waarom heb jij deze destijds dan aangeschaft. En kom niet met het smoesje van dat is me aangesmeerd. Je hebt hier een grote mond dat het wanproducten zijn maar destijds was je kennelijk wel verblind door die mooie praatjes en de financiele vooruitzichten om toch maar gretig je handtekening te plaatsen. Als je werkelijk zo verstandig bent zoals je nu op dit forum reageert dan had je dat destijds ook moeten doen. Of zou verstand toch met de jaren komen. 
JH, antwoord: omdat wij het slachtoffer zijn van oplichting.
oplichten: (iem.) geld of goed afhandig maken door bedrog, leugens => afzetten
jij begrijp?
en:
wre·ken1 (ov.ww.)
1 (aangedaan onrecht) vergelden
2 (iem.) voor geleden onrecht genoegdoening verschaffen door wraak te nemen
wre·ken2 (wk.ww., zich ~)
1 aangedaan onrecht vergelden => afrekenen met, iem. iets betaald zetten, iem. laten boeten voor iets, iem. met gelijke munt betalen, zich revancheren, zijn gram halen
2 (van zaken) schade toebrengen => opbreken
jij ook begrijp??
oplichten: (iem.) geld of goed afhandig maken door bedrog, leugens => afzetten
jij begrijp?
en:
wre·ken1 (ov.ww.)
1 (aangedaan onrecht) vergelden
2 (iem.) voor geleden onrecht genoegdoening verschaffen door wraak te nemen
wre·ken2 (wk.ww., zich ~)
1 aangedaan onrecht vergelden => afrekenen met, iem. iets betaald zetten, iem. laten boeten voor iets, iem. met gelijke munt betalen, zich revancheren, zijn gram halen
2 (van zaken) schade toebrengen => opbreken
jij ook begrijp??
-
hoekandat1
Kijk, dat vind ik nou zó knap, hè. Dat mensen als D.Idaho/JH het allemaal zo precies weten te vertellen, alsof ze er zelf bij betrokken zijn geweest en al die mensen persoonlijk kennen. Ja hoor,D.Idaho/JH, eigen schuld, dikke bult, nietwaar? D.Idaho/JH, als je nou niet exact weet waar je over praat en alleen maar wat roept, omdat je denkt dat het zo is, houd dan alsjeblieft je waffel dicht voortaan! Of ga eerst eens uitzoeken of wat jij zegt voor iedereen opgaat. OK? Fijn! Daaaag, D.Idaho/JH!
Dit zal dan een handelingsonbekwame moeten zijn. Geeft niks hoekandat 1, maakt je zaak alleen maar stukken sterker. 
-
hoekandat1
Ja hoor, wie is er hier nu handelingsonbekwaam? Al die mensen die opgelicht zijn, of Idaho, die wist wat de risico's waren en dus zichzelf heeft opgelicht?
En ook nu geef je weer aan dat je nog steeds niet goed kan lezen.
Wie weet komt het ooit nog eens......
Wie weet komt het ooit nog eens......
-
ad snoeren
Tja als je zo goed kunt(en kon) lezen, en dan toch nog een schikking
krijgt aangeboden.
Dan ben je echt een spekkoper
krijgt aangeboden.
Dan ben je echt een spekkoper
-
Wasbeertje
Ik had op school altijd een prachtig cijfer voor lezen, niet iedereen kan lezen en luisteren.
En verkeren een paar mensen jaren lang in nood. Ergens is dit aandelenlease verhaal best triest
En verkeren een paar mensen jaren lang in nood. Ergens is dit aandelenlease verhaal best triest
-
JH .
Welnee het is gewoon het grootste financieele schandaal van deze tijd.Ergens is dit aandelenlease verhaal best triest
-
Martinvdm
Dat is iets wat zeker is en wat in de geschiedenisboeken vermeld zal worden...Welnee het is gewoon het grootste financieele schandaal van deze tijd.
Groet,
Martin