Een totaalbedrag van circa 8000 gulden had ingelegd tijdens mijn Legio-avontuur. Aan het eind van de rit (2001/2002) was het saldo nihil. Geen winst dus, noch boete, alleen de inleg ben ik kwijt.
Ik heb toen de standaard-protest-brief van TrosRadar opgestuurd, maar daarna geen enkele actie meer ondernomen. Van Legio kreeg ik een ingewikkelde brief terug: ik moest binnen 3 maanden weer in de pen klimmen, maar die termijn mocht ik ook overschrijden ......
Kan ik nu nog mijn inleg op een of andere manier terugkrijgen? Wat moet ik hiervoor doen?
Leaser
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inleg terug van Legio?
Re: Inleg terug van Legio?
leaser,
Je doet er goed aan hierboven de Sticky; Belangrijke links en topics
door te nemen om te (laten) beoordelen wat je mogelijkheden zijn.
Groet,
Elias.
Je doet er goed aan hierboven de Sticky; Belangrijke links en topics
door te nemen om te (laten) beoordelen wat je mogelijkheden zijn.
Groet,
Elias.
Hoi leaser,
Waar kan ik die standaard protestbrief vinden???
Wij hebben gebeld met tros radar en zij hebben ons verteld dat in juni alle mensen die ergens recht op hebben een brief krijgen van Dexia. Daarnaast wil ik graag die protestbrief nog versturen. Laten we hopen dat er gerechtigheid komt!
Groetjes
Waar kan ik die standaard protestbrief vinden???
Wij hebben gebeld met tros radar en zij hebben ons verteld dat in juni alle mensen die ergens recht op hebben een brief krijgen van Dexia. Daarnaast wil ik graag die protestbrief nog versturen. Laten we hopen dat er gerechtigheid komt!
Groetjes
De standaardbrief had ik van deze site geplukt, begin 2002.
Van Legio heb ik sindsdien niets meer gehoord. En van Dexia verwacht ik geen brief. Ik stelde mijn vraag in de hoop een antwoord te krijgen die mij helpt actief achter ze aan te zitten.
Leaser
Van Legio heb ik sindsdien niets meer gehoord. En van Dexia verwacht ik geen brief. Ik stelde mijn vraag in de hoop een antwoord te krijgen die mij helpt actief achter ze aan te zitten.
Leaser
Hallo leaser,
Een brief schrijven naar Dexia heeft geen zin, zij wijzen alles af.
De enige mogelijkheid om nog iets van je inleg terug te zien is om te gaan procederen tegen Dexia.
Hier heb je een advocaat voor nodig.
Op www.platformaandelenlease.nl onder Advocaten vindt je ruim 70 kantoren met aandelenlease ervaring.
Bereken ook of je in aanmerking komt voor toevoeging (gesubsidieerde recntsbijstand).
Heb je hier recht op dan hoef je maar een éénmalig bedrag te betalen, variërend tussen de 90 en 769 euro.
Meer hierover op onze website onder Procedure toevoeging.
Een rechtszaak duurt ongeveer een jaar.
Groeten,
Piet
Een brief schrijven naar Dexia heeft geen zin, zij wijzen alles af.
De enige mogelijkheid om nog iets van je inleg terug te zien is om te gaan procederen tegen Dexia.
Hier heb je een advocaat voor nodig.
Op www.platformaandelenlease.nl onder Advocaten vindt je ruim 70 kantoren met aandelenlease ervaring.
Bereken ook of je in aanmerking komt voor toevoeging (gesubsidieerde recntsbijstand).
Heb je hier recht op dan hoef je maar een éénmalig bedrag te betalen, variërend tussen de 90 en 769 euro.
Meer hierover op onze website onder Procedure toevoeging.
Een rechtszaak duurt ongeveer een jaar.
Groeten,
Piet