LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inval

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
painter

Inval

Ongelezen bericht door painter »

Als we nou eens met 200.000 de dexia bank binnenvallen en de archiefruimte binnenvallen en de contracten en dan de computers leeghalen en allemaal op een brandhoop gooien, een goeie die dat tegen kan houden.
Dit is de enige manier om er vanaf te komen.

Maar waarschijnlijk niet haalbaar

impact

Re: Inval

Ongelezen bericht door impact »

painter, dat zou wel de allerstomste actie aller tijden zijn! Waarschijnlijk heeft Dexia alles toch in kopie ergens opgeslagen en bovendien kunnen de advocaten van Dexia dan met gerust hart aanvoeren dat zij alle gevraagde bewijstukken net wilden overleggen, maar dat hen dit nu onmogelijk is gemaakt. Dexia zal dan ongetwijfeld het voordeel van de twijfel worden gegund door de rechters. De gedupeerden kunnen hierdoor alleen maar schade lijden.
Tevens wekt een dergelijke, ontwettige en zelfs criminele actie beslist geen sympathie bij de rechtsprekende macht op en stellen de deelnemers aan zo'n actie zich bloot aan justitiële vervolging.

NIET DOEN DUS!

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

Inderdaad, zo'n actie zal uiteindelijk in het voordeel van Dexia werken. Ik denk dat painter ook een infiltrant van Dexia is die op dit forum uiteindelijk de gedupeerden moet zien te naaien.

painter

Ongelezen bericht door painter »

Ik dacht het niet Hollander, ik een dexiaan, nee ik kan hun bloed wel zuipen maar ik vind dat er op dit forum weinig tips meer tevoorschijn komen, wat ik hierboven stel is ook geen oplossing, maar het lijkt wel of we in slaap zijn gevallen en we horen alleen over eegalease, maar er
zijn veel meer niet eegaleasers, en daar horen we heel weinig van.
Is er geen een advocaat die over de wck een boekje open kan doen, ik word gek van ongeduld en daarom roep ik zoals hierboven maar wat om mijn ongerief kwijt te raken.

een echte gedupeerde die dexia tot op het bot haat!!!!!!

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Painter
Iksnap je gevoelens maar helaas kunnen we dat niet.
Maar we kunnen wel door gaan met vechten voor ons gelijk.
Ik weet niet wat je gedaan hebt maar ik verlies mijn geduld ook wel hoor.
Het eerste wat ik nu probeer is mijn tussen persoon Ron Ruijs van NBG finance voor de rechter te krijgen.
en dan ga ik verder met Dexia.
Ik werk met onderuit voor de kosten maar als ik niets doe dan wordt ik
er gek van.
Dus werken en door gaan met alles wat ik heb ik, wij hebben meer verloren dan alleen maar geld.
Het gaat ook om vertrouwen in mensen en in allerlei doelen die je hebt in je leven.

Je denkt een rustig tijd te krijgen en dan dit, ik geef dit zo maar niet af.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Painter.

Dat gevoel van je zakelijk eergevoel verloren te hebben maakt je soms radeloos ,redeloos, maar niet meer reddeloos.

Daarom vechten vele ook in het verborgene met weining lawaai, een broedende kip moet je niet storen. Maar er wordt wel gewerkt, en hard.

Straks na de overwinning gaat de vlag uit, nu leggen we hem alvast klaar.

Groetjes. Janny

Gesloten