Als ik nou de AEX-plus partij opricht die beloofd dat de beurs alleen maar omhoog kan zou ik dan de zgn. 400000 stemmen krijgen die gedupeerd zijn door aandelenlease? Dat zou toch zomaar 4 zetels opleveren.
Het betekent natuurlijk wel dat de vrije markt niet meer van kracht is, u moet meer denken aan een N-Koreaans systeem, maar van Donner weten we al dat als hier tweederde voor is dat het zonder problemen ingevoerd kan worden. Dan kan men de politiek in ieder geval niet meer schuldig achten aan de dalende koersen.
Als deze partij er niet komt kunt u beter op de Partij van de Dieren stemmen. Dan wordt de beursgorilla minister van financiën, en deze heeft de AEX ook al meerdere malen verslagen.
Groet,
Gene
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is deze partij niets voor u?
-
Martinvdm
Re: Is deze partij niets voor u?
Misschien doe ik dat ook wel...Als deze partij er niet komt kunt u beter op de Partij van de Dieren stemmen.
De rest heeft weinig te bieden...
-
ben .bridel
Martin, je hebt gelijk. De politiek wil verder niet helpen en denken alleen aan zichzelf. Wie je ook vraagt, je krijgt nul op request.
We blijven volhouden en hopen dat er iemand opstaat en zich voor de zaak inzet.
We hopen dat een van de nieuwe partijen iets wil doen om de zaak te versnellen.
We blijven volhouden en hopen dat er iemand opstaat en zich voor de zaak inzet.
We hopen dat een van de nieuwe partijen iets wil doen om de zaak te versnellen.
Wanneer politieke partijen het te zeggen krijgen over de rechterlijke macht, zou dat een wezenlijke vooruitgang zijn.?
Naar mijn bescheiden mening zou dat een dictatuur ten gevolge hebben. en zou het leven in Nederland niet door de grondwet geleid worden, en daaraan onze rechten ontlenen, maar aan de goodwill van mensen die dat jaar meer te zeggen hebben.Of van een of andere hotemetoot. Herinnerd u zich Mao, Pol Pot,enz enz Dictatoriale regiems die het volk ongelukkig maken.
BRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik moet er niet aan denken, dat zou pas afschuwelijk zijn. Kijk eens naar China,Cuba, en veel aziatische en Arabische landen,allemaal landen waar de Politiek de rechterlijke macht in handen heeft, is dat wat jullie wensen?
Echter, zoals het nu hier is, zijn er wel politieke mensen die door hun grote woorden en machtige wil bij de rechter ontzag in boezemen. en juist dan gaat, het zoals het nu gaat dus fout.
Nee, laat het recht AUB onafhankelijk blijven van goodwill van een willekeurig mens.
Daarvoor wil ik graag langer op een juistte uitslag wachten
Janny
Naar mijn bescheiden mening zou dat een dictatuur ten gevolge hebben. en zou het leven in Nederland niet door de grondwet geleid worden, en daaraan onze rechten ontlenen, maar aan de goodwill van mensen die dat jaar meer te zeggen hebben.Of van een of andere hotemetoot. Herinnerd u zich Mao, Pol Pot,enz enz Dictatoriale regiems die het volk ongelukkig maken.
BRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik moet er niet aan denken, dat zou pas afschuwelijk zijn. Kijk eens naar China,Cuba, en veel aziatische en Arabische landen,allemaal landen waar de Politiek de rechterlijke macht in handen heeft, is dat wat jullie wensen?
Echter, zoals het nu hier is, zijn er wel politieke mensen die door hun grote woorden en machtige wil bij de rechter ontzag in boezemen. en juist dan gaat, het zoals het nu gaat dus fout.
Nee, laat het recht AUB onafhankelijk blijven van goodwill van een willekeurig mens.
Daarvoor wil ik graag langer op een juistte uitslag wachten
Janny
-
Willem S. van Dalen
Sta zelf maar op, niemand anders staat op.We blijven volhouden en hopen dat er iemand opstaat en zich voor de zaak inzet.