LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] J'ACCUSE

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
vidicam

J'ACCUSE

Ongelezen bericht door vidicam »

Ik heb aan mijn raadsman Moskowiets & Moskowiets gevraagd of ik de heren Zalm,de Grave en Robbie van Linschoten samen met Dirk Scheringa oplichters en dieven mag noemen.
Mijn raadsman Moskowiets & Moskowiets antwoorden dat als ik de heren Zalm,de Grave en Robbie van Linsschoten samen met Dirk Scheringa oplichters en dieven zou noemen ik wel eens grote problemen kon krijgen.
Daarom hoort u mij niet zeggen, dat de heren Zalm,de Grave en Robbie van Linschoten samen met Dirk Scheringa oplichters en dieven zijn.

Het is toch wel verdacht dat dit kleptokraten zooitje allemaal als achtergrond de VVD hebben.
De enige drijfveer van deze heren is Geld, Geld en nog eens Geld.
In deze is het interessant om eens de namen van de heren bij Google op te zoeken.
De levensloop van gladde Robbie is vooral frappant, het liegen heeft hij nog niet verleerd.

Zalm heeft natuurlijk kilo's boter op zijn hoofd .
Hij moet hiervan geweten hebben, maar wijselijk zijn mond hebben gehouden.
Nu roepen ik heb het niet geweten doet het ergste vrezen in zijn huidige functie.
De rol van Frank de Grave is een beetje duister na twee maanden hield hij het voor gezien.
Had hij toen al zoveel gezien ,dat hij dacht hier moet ik wegwezen hier brand ik mijn vingers niet aan. Het zou hem sieren als hij eens openheid van zaken gaf, maar ik denk dat hij afgekocht is om te zwijgen.

De rol van de sprekende trekpop Klaas Wilting is er een van pure ijdelheid en zakkenvuller.
Een ieder met een beetje fatsoen in zijn donder zou zich diep moeten schamen om bij zo`n tent te werken.
De politiek en alle controlerende organen hebben allen schromelijk gefaald en dit alleen maar om geldelijk gewin.

- A.Neyenhuys, Almere

B17

Re: J'ACCUSE

Ongelezen bericht door B17 »

Klantenservice van banken stelt in feite helemaal niets voor, in het begin vertrouwde
men de banken en haar produkten nu stelt dat helemaal niets meer voor.

In de Telegraaf van heden stond ook al de ludieke klantgerichte opmerking, net zo handelen als met de woekerpolis situatie, zo niet acceptabel dan: kom maar op met je claim.

Zo ga je dus op met je klanten

Dat al die contracten het niveau van water hebben bereikt, daar kunnen wij niets
aandoen want wij zijn de deskundigen

Ikke heel goed begrijp

Re: J'ACCUSE

Ongelezen bericht door Ikke heel goed begrijp »

Jullie hoeven je verder niet druk te maken! :P Het schip van Dirk Scheringa en zijn trawanten schijnt inmiddels al op de rotsen te zijn gelopen ... :lol:

Gesloten