| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Je kunt nog NEE zeggen !!!!
Je kunt nog NEE zeggen !!!!
Het akkoord tussen de DEXIA(consumenten)bond en LEASEVERLIES en EEGALEASE wil niet zeggen dat iedereen hiermee moet instemmen.
Iedereen en ook de leden van LEASEVERLIES en EEGALEASE kunnen tegen het individuele voorstel van DEXIA nog NEE zeggen.
Welke notaris heeft de stemming gecontroleerd en door wie is hij betaald en hoe onafhankelijk was deze ??????????
Iedereen en ook de leden van LEASEVERLIES en EEGALEASE kunnen tegen het individuele voorstel van DEXIA nog NEE zeggen.
Welke notaris heeft de stemming gecontroleerd en door wie is hij betaald en hoe onafhankelijk was deze ??????????
Re: Je kunt nog NEE zeggen !!!!
De europeese grondwetverkiezing was zeker wel betrouwbaar?
Het klootjesvolk dient gewoon tegen zichzelf beschermd te worden, of ze stemmen tegen, of ze tekenen gewoon maar wat...
Gelukkig heeft de meerderheid dit tweede erkend, en alsnog eieren voor z'n geld gekozen.
Hopelijk krijgen we ook voor de EU een nieuwe kans.
Het klootjesvolk dient gewoon tegen zichzelf beschermd te worden, of ze stemmen tegen, of ze tekenen gewoon maar wat...
Gelukkig heeft de meerderheid dit tweede erkend, en alsnog eieren voor z'n geld gekozen.
Hopelijk krijgen we ook voor de EU een nieuwe kans.
Als je even op de site van Leaseverlies of Eegalease kijkt, dan kun je precies zien wie de notaris is geweest, Brabander!!!
Misschien kun je 'm dan gelijk aanklagen

Misschien kun je 'm dan gelijk aanklagen
Ach Dubio, je treedt weer in herhaling. Veel gedupeerden willen helemaal niets van Dexia ontvangen en betallen aan dat tuig nog minder. Alleen nog het eindvonnis in hun rechtzaak is voor hen belangrijk. Laat Dexia daarna maar snel opsodemieteren naar België en jou meenemen.
-
Ikwaseenbeetjedom
Ik heb NEE gestemd en toch mijn gironummer ingevuld.
Krijg ik in ieder geval mijn 45 Euro terug en die krijgt een prima bestemming:
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=30832
Krijg ik in ieder geval mijn 45 Euro terug en die krijgt een prima bestemming:
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=30832