LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kamervragen, waar blijven de antwoorden?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ikwaseenbeetjedom

Kamervragen, waar blijven de antwoorden?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Weet iemand wanneer hier
http://www.groenlinks.nl/2ekamer/kamerv ... 08-22.1204
antwoord op gaat komen,

of stellen de ministers zalm, brinkhorst en donner, net als de rechters, dit ook steeds voor zich uit?

Elias

Re: Kamervragen, waar blijven de antwoorden?

Ongelezen bericht door Elias »

Iwebd,
ik ben bang dat je met de tweede vraag eigenlijk al het antwoord gegeven heb. Beter gezegd nog, ze schuiven het vooruit en stellen het uit...

Ze hopen nog steeds ( en werken volgens mij achter de schermen daar hard aan ) dat de beerput gesloten blijft en ze geen eerlijke antwoorden hoeven te geven.

Maar als de rechterlijke uitspraken, zoals met mij zovelen hopen en verwachten, in grote getalen in positieve zin voor ons uit de lucht gaan vallen, dan hebben we met die corrupte bende nog een appeltje te schillen !

Elias.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Maar als de rechterlijke uitspraken, zoals met mij zovelen hopen en verwachten, in grote getalen in positieve zin voor ons uit de lucht gaan vallen, dan hebben we met die corrupte bende nog een appeltje te schillen !
Vooralsnog is de mijne weer 4 weken uitgesteld maja dat heb ik vandaag al voldoende geroepen. :cry:

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Had ik al begrepen Ad, maar hier kun je niets tegen doen dan afwachten. Hou goede moed en laat je niet opfokken !

Elias.

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Mensen,

De hoge heren willen het gewoon dood laten bloeden.
Ze stellen het net zo lang uit tot je er niemand meer over hoort, tenminste dat proberen ze.

Maar dan hebben ze het wel verkeerd, want er liggen weet ik het hoeveel procedures te wachten, en dan kan het nog lang duren maar die komen voor de rechter.

Dus allemaal gewoon doorgaan, dan kunnen ze er op een gegeven moment niet meer onderuit.

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

quote:
Ze stellen het net zo lang uit tot je er niemand meer over hoort, tenminste dat proberen ze. ""

................ik denk dat dit gaat gebeuren, zo het al niet gebeurd is: aandelen lease vervaagt in de belangstelling van de burgers: zij richten de blik op 2006: het gaat weer vooruit in Nederland !!

(En je denkt toch niet echt, dat een nieuwe regering een vijf jaar oud probleem gaat oppakken ?)

B+

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

"Het gaat weer vooruit in Nederland"??? Eerst zien, dan pas geloven!

Voorlopig blijft de hele aandelenleasezwendel nog als een molensteen aan de nekken van Zalm en Donner hangen. Daar wordt wel voor gezorgd, Belegger+. (Waar staat dat plusje eigenlijk voor?)

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Wat gaat er vooruit +.

Jij gelooft zeker de hoge heren, die nu er verkiezingen aankomen van alles gaan beloven.

En jij trapt daar nog in!!!

Als je alles volgt is het onmogelijk dat we volgend jaar 2006 weer vooruit gaan, we gaan nog meer terug, let maar op.

Maar misschien zie ik het verkeerd, ik hoop het, maar ik denk het niet.
Nu is Zalm weer miljoenen kwijt, waar zijn die dan?
Zou hij niet kunnen rekenen, trouwens wat kan hij wel. het enigste wat hij kan is andere mensen voor zijn karretje spannen, zie de Duisenbergregeling, wat ook nog eens een lachertje is.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Geplaatst op 14 Sep 2005 21:37 door Ikwaseenbeetjedom

Weet iemand wanneer hier
http://www.groenlinks.nl/2ekamer/kamerv ... 08-22.1204
antwoord op gaat komen,

of stellen de ministers zalm, brinkhorst en donner, net als de rechters, dit ook steeds voor zich uit?

Op gevaar af dat ik verketterd wordt. waag ik het er toch op.

Wie heeft vanmiddag de debatten in de tweede kamer gezien.?

Naar mijn idee, moeten ze nog even verder zoeken.

Janny

Belegger+

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Ik niet,
ik was werken. Zoals zo velen.

B+

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Hebben ze jou dan in een sociale werkplaats gezet, Belegger+, om iets terug te doen voor je uitkering? Valt niet mee zeker?

Onze plus-Belegger, de Dexia-nazegger! :lol:

JH

Ongelezen bericht door JH »

Vanavond na het journaal van 22.00 uur zal dit ongetwijfeld worden samengevat. Is het even rustig op dit forum :wink:

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 15 Sep 2005 20:21 door Belegger+
--------------------------------------------------------------------------------
Misschien kun je daar gaan adviseren! :idea: :lol:

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

De beantwoording door een Minister op Kamervragen vergt gemiddeld ongeveer VIER weken. Kijk maar op de site www.overheid.nl.

In het geval een Kamervraag wordt gesteld aan DRIE MINISTERS, duurt het meestal iets langer, mogelijk een week of VIJF, ZES.

Gezien de politieke en juridische gevoeligheid van juist deze vragen, zal de beantwoording mogelijk zelfs nog meer tijd vergen. Wanneer er begin oktober nog geen antwoord is, zal Groen Links zelf wel interpelleren (=aan de bel trekken bij de Ministers). Net als vele forumbezoeker ben ik uiterst benieuwd hoe Zalm, Brinkhorst en Donner zich hier denken uit te redden.

Gesloten