Hallo,
Enige jaren (ong 4 a 5) ben ook ik begonnen met een aandelen lease. Bij Koerskompas, waarvan de bankzaken worden geregeld door Dexia. Nu hoor en lees ik zoveel over mensen die gedupeerd zijn en rechtelijke stappen tegen Dexia. In welk opzicht heeft dit betrekking op mijn situatie en in hoeverre kan ik hier iets mee doen?
Ik hoor graag van jullie,
Paul Meijer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koerskompas
-
Re: Koerskompas
Beste mede- gedupeerde,
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]
m.v.g. justice man
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]
m.v.g. justice man
-
Ook tegen andere lease aanbieders kun je procederen, alleen wordt er vaak gesproken over alleen Dexia omdat dit verruit de grootste leaseaanbieder was!
m.v.g. justice man
m.v.g. justice man
Was Koerskompas niet een nieuwe opzet van Piet Bloemink & Zoon?
Ze hadden kennelijk het klantenbestand van Legio Lease bij de verkoop aan Aegon gekopieerd want ik kreeg meteen daarna een "bijzonder voordelig aanbod als zeer gewaardeerde VIP-relatie". En "je zou wel gek zijn als je daar geen gebruik van maakte!"
Nou, ik bèn gek. Al jaren!
Ze hadden kennelijk het klantenbestand van Legio Lease bij de verkoop aan Aegon gekopieerd want ik kreeg meteen daarna een "bijzonder voordelig aanbod als zeer gewaardeerde VIP-relatie". En "je zou wel gek zijn als je daar geen gebruik van maakte!"
Nou, ik bèn gek. Al jaren!
Mijn contract loopt echter nog ong 5 jaar. Kan ik iets doen en, zo ja, wat precies? Er is zoveel informatie dat ik door de bomen het bos niet meer zie, maar ik maak me wel zorgen!
Bedankt!
Bedankt!
-
Klik eens op de bovenstaande link en lees eerst eens rustig de antwoorden door op de meest gestelde vragen dan is het je denk ik al een stuk duidelijker.
Groeten justice
Groeten justice
Pablo, kijk eens bij www.pay-back.nl of www.platformaandelenlease.nl
Misschien is er wel een groep waar je je bij kunt aansluiten.
Succes!
Misschien is er wel een groep waar je je bij kunt aansluiten.
Succes!