| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kopie folder/advertentie Winstverdriedubbelaar
Kopie folder/advertentie Winstverdriedubbelaar
Hallo,
Ik zit midden in mijn rechtzaak met dexia en ik heb een kopie folder/advertentie nodig van de Winstverdriedubbelaar, welke in augustus c.q. september 1999 in de kranten stond. Of de folder die in die tijd verspreidt werd.
De aanmeldingbon heb ik wel.
Die begon met:
Ja, ook ik wil al over drie jaar een hoog belastingvrij bedrag uitbetaald krijgen. Koop nu voor mij het eerste pakket aandelen ABN-AMRO, Ahold en ING.
Wie O Wie heeft voor mij een kopie van deze advertentie die bij deze aanmeldingsbon hoort?
Groetjes van Ellen
Ik zit midden in mijn rechtzaak met dexia en ik heb een kopie folder/advertentie nodig van de Winstverdriedubbelaar, welke in augustus c.q. september 1999 in de kranten stond. Of de folder die in die tijd verspreidt werd.
De aanmeldingbon heb ik wel.
Die begon met:
Ja, ook ik wil al over drie jaar een hoog belastingvrij bedrag uitbetaald krijgen. Koop nu voor mij het eerste pakket aandelen ABN-AMRO, Ahold en ING.
Wie O Wie heeft voor mij een kopie van deze advertentie die bij deze aanmeldingsbon hoort?
Groetjes van Ellen
Re: Kopie folder/advertentie Winstverdriedubbelaar
roell op de site van PAL kun je folders downloaden.
www.platformaandelenlease.nl
Voorheen was er iemand op dit forum die zelf een site had opgezet en regelmatig nieuwe folders kreeg,. echter deze persoon is er mee gestopt. Succes
zie ook http://www.freewebtown.com/gedupeerd/ ter info en ere wie ere toekomt voor deze belangeloze bijdrage destijds
www.platformaandelenlease.nl
Voorheen was er iemand op dit forum die zelf een site had opgezet en regelmatig nieuwe folders kreeg,. echter deze persoon is er mee gestopt. Succes
zie ook http://www.freewebtown.com/gedupeerd/ ter info en ere wie ere toekomt voor deze belangeloze bijdrage destijds
Laatst gewijzigd door JH op 03 okt 2005 20:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Kopie folder/advertentie Winstverdriedubbelaar
Ooooooooooo JH,
Dat zou helemaal toppie zijn.
Ik ga er onmiddelijk naartoe.
Enne...............hartstikke bedankt voor de informatie en de snelle reactie.
Groetjes Ellen
Dat zou helemaal toppie zijn.
Ik ga er onmiddelijk naartoe.
Enne...............hartstikke bedankt voor de informatie en de snelle reactie.
Groetjes Ellen