LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] langdurig contract en eegaleasers.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
andre26

langdurig contract en eegaleasers.

Ongelezen bericht door andre26 »

veel mensen zijn hier aan het einde van het contract.maar hoe sterk staan de mensen die nog een paar jaar moeten betalen aan dexia en die mogelijk eegaleasers zijn?

Notenkraker

Re: langdurig contract en eegaleasers.

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Sterk, andre, HEEL sterk! Zolang de eega/geregistreerde partner het contract maar rechtgeldig heeft vernietigd. Geen rode cent meer aan Dexia betalen en alles terugvorderen met beroep op artt 1:88 en 1:89 B.W. Met rente en eis tot verwijdering BKR-notering.

Kelder2

Ongelezen bericht door Kelder2 »

Ik weet het nog zo net niet....
Als de rechters eerst eens op 1 lijn gaan zitten dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Notenkraker

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Wat betreft Eegaleasers is die lijn toch wel duidelijk te zien. Met Amsterdam (Strengers) als uitzondering. Daartegenover staan de vonnissen van het gerechtshof in 's-Hertogenbosch, die de Eegaleasers in het gelijk stelden. Op den duur zal die Strengers toch ook wel niet anders kunnen dan zich conformeren aan die uitspraken. Tenzij het gerechtshof van Amsterdam zich achter Strengers zou scharen. Dat is nu de grote vraag!
Zelf ga ik in ieder geval in hoger beroep als mijn zaak door Strengers zou worden behandeld en ik er zo bekaaid zou afkomen. Ik vecht door tot het uiterste en laat me geen oor aannaaien.

andre26

Ongelezen bericht door andre26 »

maar die eegalease regeling die kan strengers je niet meer afpakken dus in ons geval zou het alleen maar meer op kunnen op leveren?

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Afpakken kan niet maar het vonnis kan wel anders zijn dan dat je gehoopt had. Een advocaat of een hulpinstantie kan je verder helpen.

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

andre26

Hier moet je zijn http://www.platformaandelenlease.nl/
of mail direkt naar Piet Koremans:
[email protected]

groetjes Julika

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Lees reactie in het Juridischdagblad.