LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lease-verlies
-
Lease-verlies
Het daast mij nu een beetje met al die stichtingen mbt DEXIA, maar kan iemand mij adviseren wat ik moet doen om mijn inleg en reeds betaalde restschuld terug te krijgen? Ik heb een contract in mei 2003 met € 11,500 restschuld na een aantal aanmaningen en onder protest terug betaald vanuit de overwaarde van mijn huis. Ik had mij inmiddels aangemeld bij de stichting Lease verlies maar daar verder niet veel van gehoord op een paar mailtjes en een algemeen advies om een algeheel verjarings brief aan Dexia te sturen. Ik volg alles redelijk via de krant en de RADAR uitzendingen..maar weet eigenlijk nu niet wat ik moet doen...dus elk goed bedoeld advies is welkom..
-
Re: Lease-verlies
Beste Willem,
Kijk eens bij de posting: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes, en lees met name de eerste 3 postings goed door.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan gerust: [email protected]
m.v.g. justice man
Kijk eens bij de posting: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes, en lees met name de eerste 3 postings goed door.
Mocht je nog vragen hebben, mail me dan gerust: [email protected]
m.v.g. justice man