Zou er dan vandaag toch een brief van Leaseproces bij de post zitten?Helaas is gebleken dat de opgestuurde gegevens in het merendeel van de zaken voor de rechtbank onvoldoende bewijs vormen. Daarnaast blijkt dat de rechtbank nu ook opgave verlangt van het genoten fiscale voordeel als gevolg van de rente-aftrek in de jaren t/m 2000. Wij hebben onze cliënten daarom eind september weer een brief moeten sturen met het verzoek om ons aanvullende informatie en bewijsstukken te sturen.
Maar dit is wel een beetje vergaand:
Dus even samenvattend: Leaseproces beantwoordt vanaf nu geen vragen meer per post of e-mail, je kunt ze alleen nog bellen a 45 eurocent per minuut en dan is het maar kijken wat de actuele wachttijd is en hoe bereidwillig de persoon die je aan de telefoon krijgt is. Als je pech hebt krijg je een domme doos aan de lijn die niet meer informatie kan geven dan er al op de website staat vermeld.* Als u (...) met een medewerker wilt spreken, dan kunt u bellen met het nummer 0900-4100100 (45 cpm).
* U kunt uw post gewoon naar ons blijven sturen, maar als u een concrete vraag heeft, ontvangt u van ons een standaard antwoord met het verzoek om ons op het nummer 0900-4100100 te bellen.
* Gezien het zeer grote aantal emails dat wij dagelijks ontvingen, hebben wij enige tijd geleden moeten besluiten om de beantwoording van emails te stoppen.
Goed zo Leaseproces, ga vooral zo door!