Geacht forum,
op 30 maart 2005 loopt mijn Legio Bespaarplan af en voor 9 maart dien ik aan te geven hoe die overeenkomst moet worden afgehandeld. Daarin heb ik 4 keuzes: 1.restschuld renteloos afbetalen, 2. restschuld ineens te betalen en callopties te ontvangen van Dexia, 3. overnemen van de effecten en callopties van Dexia ontvangen. 4. verlengen van de overeenkomst.
Gezien de uitzending van gisteravond heb ik hoop gekregen dit niet te hoeven betalen, maar ik weet nu echt niet wat ik moet doen? Bezwaar maken via de DSI brief? Reageren voor 9 maart aan Dexia en wat? Dexia een brief sturen dat ik niet betaal en welke consequenties heeft dat dan?
Is er iemand of een instantie die mij deze vragen kan beantwoorden en mij adviseren? Mijn verlies op dit moment is al groot genoeg en wil dus nu graag de juiste beslissing nemen.
Vast hartelijk dank voor uw antwoord/advies.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease
-
Re: Legio Lease
Ben je eegaleaser en zo ja, is je kontrakt vernietigd?
vr.gr.Cees
vr.gr.Cees
Re: Legio Lease
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar