ik wordt er helemaal gek van wat er allemaal gebeurd.
zelf heb ik bij aegon een zo'n 2 jaar terug een renteretour vliegwiel afgesloten. die man kwam bij ons langs met een leuk praatje over geld voor later zodat mij vriend eerder kon stoppen met werken. we wisten dat het over belggen ging maar nooit dat we daarvoor geld gingen lenen.
Toen ik daarna mijn hypotheek ging oversluiten kwam die financieel adviseur met de medeling dat ik een lening had lopen van volgens mij zo'n 7000 euro. daar was ons dus nooit iets van verteld. Die man is toen met aegon gaan bellen om te vragen wat het nu prcies inhield, want het was dus niet wat we vewacht hadden. De medewekster van aegon vond het aleen maar leuk dat mensen daar nog steeds in trapte. Ik ben nu dus best wel klaar met Aegon, maar wat ik me nu afvraag is wat er nu aan de hand is en of ik er ook schade van heb. Ik betaal 90 euro in de maand, en als ik er van af wil moet in zo'n 3000 euro betalen. het is nooit onze bedoeling geweest om een lening af te sluiten. wat kan ik nu het beste doen...........?
Maaike
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lening?
Re: lening?
Hallo Mikkie & Maaike,
Over het Vliegwiel is een aparte topic: Gezamenlijke procedure tegen het Aegon Vliegwiel
Hier staat alle informatie die je nodig hebt.
Groeten,
Piet
Over het Vliegwiel is een aparte topic: Gezamenlijke procedure tegen het Aegon Vliegwiel
Hier staat alle informatie die je nodig hebt.
Groeten,
Piet