LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lessee niet ondertekend
Lessee niet ondertekend
Mijn vrouw, die 2 allround Legio Lease contracten is aangegaan blijkt als lessee niet te hebben getekend, ik als partner wel, geldt contract dan ook?
En is het verstandig via DSI nu een klachtenprocedure aan te spannen i.v.m. met de 3 maanden termijn of nog even te wachten?
Zij heeft aangetekend tussentijds opgezegd, maar niet volgens de formulieren van Dexia, daar ze nooit getekend heeft en zich dus misleid voelt. Ik denk nu in de aanval, maar is dat verstandig???
En is het verstandig via DSI nu een klachtenprocedure aan te spannen i.v.m. met de 3 maanden termijn of nog even te wachten?
Zij heeft aangetekend tussentijds opgezegd, maar niet volgens de formulieren van Dexia, daar ze nooit getekend heeft en zich dus misleid voelt. Ik denk nu in de aanval, maar is dat verstandig???
-
Re: Lessee niet ondertekend
Ik raad de nieuwkomers, of de mensen die zich er weinig mee hebben bezig gehouden de laatste maanden, dringend aan om de eerste 3 postings die staan geplaatst onder het onderwerp: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes! goed door te lezen!
Daarmee is in ieder geval je bovenstaande vraag al beantwoord.
Voor overige vragen, mag je me mailen:
[email protected]
m.v.g. justice man
justice for all and all for justice!
Daarmee is in ieder geval je bovenstaande vraag al beantwoord.
Voor overige vragen, mag je me mailen:
[email protected]
m.v.g. justice man
justice for all and all for justice!
Beste Sevens ,
Ik ben ook een dexia gedupeerde en mijn partner heeft niet mee-getekend en het contract is nietig,maar uiteraard moet dat door de rechter gedaan worden, en ik heb een advocaat!!
Dexia is reeds gedagvaardigd!!
Dus jij moet ook een advocaat nemen en stoppen met betalen!!!!
Ik wens je succes verder.
Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur dan een mail naar :
[email protected]
Met vriendelijke groeten
Studex
( actief lid payback )
Ik ben ook een dexia gedupeerde en mijn partner heeft niet mee-getekend en het contract is nietig,maar uiteraard moet dat door de rechter gedaan worden, en ik heb een advocaat!!
Dexia is reeds gedagvaardigd!!
Dus jij moet ook een advocaat nemen en stoppen met betalen!!!!
Ik wens je succes verder.
Als je vragen of opmerkingen hebt, stuur dan een mail naar :
[email protected]
Met vriendelijke groeten
Studex
( actief lid payback )
-
ik heb een advocaat!!
Werken jullie zo bij Pay-Back?Dus jij moet ook een advocaat nemen en stoppen met betalen!!!!
Met moeten dit en moeten dat?!
Verder niks mis met Pay-Back, waarbij ik ervan uit ga dat ze ook willen helpen, maar de wijze waarop er met de mensen wordt gesproken vindt ik niet correct en netjes.
(=mijn opinie!)
m.v.g. justice man
Ik ben alleen maar een vrijwilliger en kom niet dagelijks over de vloer bij payback maar ik heb wel kontakten en dat wil ik zo houden.
Dus oordeel niet maar kijk meer naar jezelf.
En help graag mensen die gedupeerd zijn.
Hartelijk dank voor uw aandacht
Groetjes van Studex.
Dus oordeel niet maar kijk meer naar jezelf.
En help graag mensen die gedupeerd zijn.
Hartelijk dank voor uw aandacht
Groetjes van Studex.
Laatst gewijzigd door studex op 28 feb 2005 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry, ben pas een week me aan het verdiepen en kom nu pas bij Radarforum, dank aan schoonmoeder.
Let wel op: ik ben de partner en heb getekend , mijn vrouw is de gedupeerde en heeft NIET getekend, dat ben ik nog niet tegengekomen!
En een advocaat kan zij niet betalen, DSI doet alleen grote zaken????
Let wel op: ik ben de partner en heb getekend , mijn vrouw is de gedupeerde en heeft NIET getekend, dat ben ik nog niet tegengekomen!
En een advocaat kan zij niet betalen, DSI doet alleen grote zaken????
onmiddelijk de contracten vernietigen. Voorbeeld brief (gebruik zoekfunctie op het forum) i.v.m. verjaring.
en de betaling stopzetten.
en de betaling stopzetten.
Sevens, IK heb het contract afgesloten en ondertekend en ze hebben het contract op naam van mijn man gezet die niet ondertekend heeft.
Eegalease dus. Mail eens naar Ton om gezamenlijk in een groep te procederen.
Eegalease dus. Mail eens naar Ton om gezamenlijk in een groep te procederen.
Ik vind het allemaal geweldig wat er al is, heb toch besloten om een klacht in te dienen bij het DSI. Kost me max. 125 en de uitspraak is bindend.
Geen advocaatskosten of rechtbank. Ben nog binnen de termijnen van 1 jaar, dat mijn ega weet heeft van de contstructie naar Dexia en 3 maanden na Dexia's laatste afwijzing van mijn ega's klachten. Radar bellen, kom daar niet door en na een week me suf gelezen te hebben, neem ik dit besluit: een klacht bij het DSI. Wil de uitspraak uiteraard jullie delen. Bedankt voor alle info en reacties, geeft een goed gevoel dat mensen bereid zijn te willen delen.
Mijn ega heeft zich bij st. legioverlies aangesloten, dat zet weinig zoden aan de dijk vind ik persoonlijk. Vandaar mijn besluit, groeten...
Geen advocaatskosten of rechtbank. Ben nog binnen de termijnen van 1 jaar, dat mijn ega weet heeft van de contstructie naar Dexia en 3 maanden na Dexia's laatste afwijzing van mijn ega's klachten. Radar bellen, kom daar niet door en na een week me suf gelezen te hebben, neem ik dit besluit: een klacht bij het DSI. Wil de uitspraak uiteraard jullie delen. Bedankt voor alle info en reacties, geeft een goed gevoel dat mensen bereid zijn te willen delen.
Mijn ega heeft zich bij st. legioverlies aangesloten, dat zet weinig zoden aan de dijk vind ik persoonlijk. Vandaar mijn besluit, groeten...
Succes Sevens
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar