Zoals velen van jullie ben ik ook een van de Dexia aandelenlease gedupeerde. Er is op dit moment zoveel informatie te vinden dat ik even de weg kwijt ben!! Dus daarom de volgende vraag:
Ik heb vijf jaar geleden een aandelenlease afgesloten met vooruit betaling van FL 12.000,= rente. Nu loopt dit contract eind mei af en ziet het er naar uit dat ik met een restschuld blijf zitten. Kortom welke stappen kan ik het beste volgen, zodat mijn restschuld wordt kwijtgescholden en ik zoveel mogelijk van mijn inleg terug krijg.
Alvast bedankt voor de reacties
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn contract loopt eind mei af wat nu?
-
Re: Mijn contract loopt eind mei af wat nu?
Ik raad de nieuwkomers, of de mensen die zich er weinig mee hebben bezig gehouden de laatste maanden dringend aan om de eerste 3 postings te lezen die staan geplaatst onder het onderwerp: info avond aandelenlease Limburg (25-02-2005) enorm succes! goed door te lezen!
Daarmee is in ieder geval je bovenstaande vraag al beantwoord.
Voor overige vragen, mag je me mailen:
[email protected]
m.v.g. justice man
justice for all and all for justice!
Daarmee is in ieder geval je bovenstaande vraag al beantwoord.
Voor overige vragen, mag je me mailen:
[email protected]
m.v.g. justice man
justice for all and all for justice!
ZJansen, ben je egaleaser?
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar