LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn laatste bericht op dit forum. Grotius

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
grotius

Mijn laatste bericht op dit forum. Grotius

Ongelezen bericht door grotius »

Lectori salutem,

Door prikkelende, soms provocerende, opmerkingen heb ik geprobeerd een bijdrage aan dit forum te leveren. Ik ben geen gedupeerde en evenmin een medewerker van Dexia, Aegon of een tussenpersoon.

Het is mij opgevallen, dat dit forum wordt gedomineerd door lieden die hetzij een bepaalde (meestal niet voor het effectenrecht geëquipeerde) advocaat wensen te promoten, hetzij (niet gehinderd door enige kennis van zaken) andere gedupeerden proberen af te troeven door geblaat en gebral.

Uit de registratie-gegevens blijkt, dat er honderden mensen dit forum bezoeken. Helaas laat slechts een gering percentage van de bezoekers zich door het agressieve geblaat van voornoemde brallers niet weerhouden om een bijdrage aan de diverse discussies te leveren.

Ik geef het op. Ik stop met het volgen van de monologen (een discussie is een gedachtenuitwisseling, en die vindt hier helaas niet plaats) op dit forum. Ik wens de goedbedoelenden het beste en de anderen hetgeen zij vedienen.

Ius praecepta sunt haec honeste vivere alterum non laedere suum cuicue tribuere.

pluutje

Re: Mijn laatste bericht op dit forum. Grotius

Ongelezen bericht door pluutje »

Grotius,

Toch bedankt voor je bijdrage tot dusver!

Groet,
Anton

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Berichtje weg. :?:

impact

Ongelezen bericht door impact »

Grotius weet (wist?) alleen maar hoog van de toren te blazen en heeft geen wezenlijke bijdrage kunnen leveren ter oplossing van de problemen van de gedupeerden. Integendeel, hij uitte voortdurend kritiek op Piet Koremans, waarbij hij niet eens in de schaduw kan staan.
Piet vecht tenminste unguibus et rostro uno actu tegen Dexia en andere lease-oplichters en geeft onafgebroken blijk van vero distinguere falsum en in voor de gedupeerden begrijpelijke taal:
veritatis simplex oratio est (zoals reeds Seneca ons leerde) onder het motto veritas premitur non opprimitur.
Grotius heeft zeker teveel naar het opschrift aan de gevel van de Groningse universiteit gekeken. Daarop staat "Verbum Domini lucerna pedibus nostris". Welnu, Grotius, dat zijn jouw woorden echt niet voor de gedupeerden. Wij redden het ook heel goed zonder jou!

pentagonia

Ongelezen bericht door pentagonia »

Grotius,

je berichten nog eens beschouwend kan ik tot de conclusie komen dat u mij in ieder geval niet verder hebt kunnen helpen. Hartelijk bedankt voor uw inhoudelijke bijdragen.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Het is mij opgevallen, dat dit forum wordt gedomineerd door lieden die hetzij een bepaalde (meestal niet voor het effectenrecht geëquipeerde) advocaat wensen te promoten, hetzij (niet gehinderd door enige kennis van zaken) andere gedupeerden proberen af te troeven door geblaat en gebral.
Helaas laat slechts een gering percentage van de bezoekers zich door het agressieve geblaat van voornoemde brallers niet weerhouden om een bijdrage aan de diverse discussies te leveren.
Helaas winnen deze lieden het ook van jou en weerhoud dit ook jou om nog een bijdrage te leveren.
Jammer, hopelijk kom je nog terug als je iets nuttig te melden hebt en laat je je niet klein krijgen door sommige raddraairs (waarvan ik soms de indruk krijg dat er infiltanten tussen zitten).
't gaat je goed.

Groeten Hans

dagwaarde

Ongelezen bericht door dagwaarde »

gelukkig zijn er ook nog mensen zeggen dat het hun eigen schuld is, en zichzelf niet meteen als "gedupeerde" zien :!:

impact

Ongelezen bericht door impact »

Dagwaarde, komen we je straks hier ook tegen onder de naam "Nachtschade"? :roll:

dagwaarde

Ongelezen bericht door dagwaarde »

:?:

dat is mij nooit verteld!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

ik heb al je bijdragen nog eens nagelezen, maar verder dan wat nietszeggende zinnetjes of stoken tegen bepaalde advocaten en SLV kom ik niet.
En dat voor iemand die eigenlijk helemaal niets met het aandelen lease schandaal te maken heeft en zichzelf grotius noemt en de ene keer Jaap en dan weer Herman de Groot, hoe betrouwbaar kan iemand zijn!
Eindelijk tot de conclusie gekomen dat dexia nu op een wel erg breed front aan het verliezen is?

Gesloten