LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Moet ik even kwijt...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Martinvdm

Moet ik even kwijt...

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Regelmatig lees ik dit forum en ik wordt overstelpd met onzin en onzinnige polls van bepaalde figuren en (misschien) Dexia trawanten.

Ik ben van mening dat iedereen zijn ei kwijt mag op dit forum (daar is het tenslotte voor) of je nu voor of tegen Dexia bent, de Duisenbergregeling, stichting PAL of de andere vertegenwoordigers van de gedupeerden of voor mij part sex voor het huwelijk :D

De bedoeling is om dit informatief te houden en overzichtelijk zoals een goed forum betaamt. Helaas gaat dit niet altijd op en daar erger ik me enorm aan.

Het onderwerp leent zich ook niet om zo onbedopt mee om te gaan omdat het voor veel mensen een van de grootste missers in hun leven geweest is om ooit met het leasebootje te gaan varen.

Dus voor iedereen incl. mijzelf:

Laten we objectief blijven en geen pagina's lange topics met onzin plaatsen of 'Poll:Piet moet weg' of zow. Ik ken deze Piet niet persoonlijk maar ik vind dat hij veel tijd en energie steekt in deze materie en wel degelijk met interessante topics komt. Dat kan ik van velen niet zeggen op dit forum.

Groeten van Martin

leeuwtje

Re: Moet ik even kwijt...

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Helemaal mee eens naamgenoot.Het is soms moeilijk om je in te houden bij postings van een aantal personen. Som laat ik mij ook even gaan als de grens bereikt is. Er zijn grenzen en principes.

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Ook helemaal mee eens. Er worden zo veel mogelijke onzin topics geopend door, zeg maar Dexia-vrienden. Deze topics zijn zo geformuleerd, dat het erg moeilijk is om daar niet op te reageren. Doordat wij, maar zeker ook de Dexia-vrienden, hier steeds weer op terugkomen en tussendoor weer een nieuwe openen, verdwijnen onze topics wel stiekem naar de achtergrond.
En dat is nou precies wat ze willen. Dus niet meer op die onzin reageren a.u.b.
Overigens, ere wie ere toekomt.
Geplaatst op 21 Sep 2005 01:19 door Ikwaseenbeetjedom
Ik heb juist de indruk J Hopman, dat ze niet zullen reageren omdat dit item niet te veel aandacht mag krijgen en dus niet bovenin mag verschijnen..

Welkom terug Ad. De Tros heeft gemeld dat ze een vergissing hebben gemaakt. Bovendien is het erg stil vandaag. Ik vermoed dat er meer ban´s zijn uitgedeeld.
Vrgr Pewi

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Correcte beslissing van TROS Radar, welkom terug Ad, we kunnen weer.... :wink:

Martinvdm

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Beste mede gedupeerden, Dexianen en iedereen die dit forum leest...

Na gisteren weer het e.e.a. gelezen te hebben en geprobeerd door alle topics te komen met in het achterhoofd houdend de lease malaise waar wij in beland zijn kom ik tot de volgende conclusie:

Op dit moment worden er bepaalde mensen gediscrimineerd omdat ze homo (zouden) zijn en meer beledigingen e.d. vooral aan het adres van Piet Koremans. Wat is het volgende waar personages als Notekraker op inspringen ? het vernederen van mensen wiens naam met een 'M' begint, of die toevallig uit een andere provincie komen of misschien andere oogkleur hebben..?

Omdat dit forum helemaal 'volloopt' met onzin heb ik besloten om voorlopig dit medium even te ontzien zodat er eerst door Tros Radar eens 'schoongemaakt' moet worden. Misschien is het over een aantal weken wel weer waar het forum voor bedoeld is: Informatie van en gedachten uitwisselen met gedupeerden op een normale manier...

Voorlopig haal ik mijn informatie wel van het PAL-forum en bij andere meer serieuze instanties.

Groeten uit Zeeland,

Martin

Gesloten