beste alle,
mijn contract loop binnenkort af, ik ben gehandicapt (WAO 20 jaar) en weet niet meer waar ik goed aan doe? een advocaat kan ik niet betalen en rechtshulp krijg ik niet gratis omdat ik net 20 euro boven het minimum zit. Dexia heeft zelfs asielzoekers-centra benaderd indertijd, deze mensen wonen nu in Zweden (Ghanezen en andere mensen) en hoeven nooit meer iets te betalen schandalig om zwakke mensen hun laatste spaargeld (12.000 had ik ineens betaald) uit de zak te kloppen
ik weet dat ik niet de enige verstandelijk gehandicapte ben zonder familie of raadgevers waar Dexia op uit was- ik had het liever aan een goed doel geschonken maar na 5 jaar zou ik nog meer kunnen schenken werd destijds gezegd- allemaal door de telefoon, ja wat moet je dan, allemaal sterkte
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] moet ik rechtzaak beginnen?
Re: moet ik rechtzaak beginnen?
Gedup,
Mail eens naar de heer Piet Koremans [email protected]!
Waarschijnlijk kan de heer Koremans u de helpende hand bieden.
Veel succes.
Mail eens naar de heer Piet Koremans [email protected]!
Waarschijnlijk kan de heer Koremans u de helpende hand bieden.
Veel succes.
Hans,
Je kunt ook je licht eens opsteken bij de gemeentelijke sociale dienst, een wetswinkel of de arrondissementsrechtbankbij je in de buurt in verband met gefinancierde rechtshulp. Wellicht vat er toch nog wel iets te doen met een toevoeging o.i.d.
Wellicht kan je beter daarna een goede advocaat zoeken.
Succes!
Bromtol
Je kunt ook je licht eens opsteken bij de gemeentelijke sociale dienst, een wetswinkel of de arrondissementsrechtbankbij je in de buurt in verband met gefinancierde rechtshulp. Wellicht vat er toch nog wel iets te doen met een toevoeging o.i.d.
Wellicht kan je beter daarna een goede advocaat zoeken.
Succes!
Bromtol
Alles over gesubisidieerde rechtsbijstand (toevoeging) vindt je op onze website www.platformaandelenlease.nl onder Procedure toevoeging.
T/m 818 euro schoon inkomen per maand betaal je slechts 90 euro (exclusief proceskosten) voor de hele rechtszaak t/m de uitspraak van de rechter.
Zit je daar net boven dan betaal je (t/m. 895 euro inkomen) 141 euro.
Onder Advocaten vindt je voldoende advocatenkantoren die al meerder aandelenlease zaken in behandeling hebben.
Onder Veelgestelde vragen vindt je al veel antwoorden op algemene vragen.
Heb je daarna nog vragen, mail ons, [email protected]
Geef ons wat gegevens zoals welk contract heb je, heb je een partner en heeft deze mee getekend, ben je akkoord gegaan met het Dexia Aanbod, loopt het contract nog, betaal je nog steeds, heb je recht op toevoeging (zie Procedure toevoeging op onze site).
Als we wat meer weten dan proberen wij zo goed mogelijk te helpen en samen te kijken wat er in jouw situatie voor mogelijkheden zijn om zo goed mogelijk uit deze situatie te komen.
De Stichting Platform Aandelen Lease is gratis informatie centrum en belangenbehartiger.
Je aansluiten bij de stichting is ook gratis.
Groeten,
Piet
T/m 818 euro schoon inkomen per maand betaal je slechts 90 euro (exclusief proceskosten) voor de hele rechtszaak t/m de uitspraak van de rechter.
Zit je daar net boven dan betaal je (t/m. 895 euro inkomen) 141 euro.
Onder Advocaten vindt je voldoende advocatenkantoren die al meerder aandelenlease zaken in behandeling hebben.
Onder Veelgestelde vragen vindt je al veel antwoorden op algemene vragen.
Heb je daarna nog vragen, mail ons, [email protected]
Geef ons wat gegevens zoals welk contract heb je, heb je een partner en heeft deze mee getekend, ben je akkoord gegaan met het Dexia Aanbod, loopt het contract nog, betaal je nog steeds, heb je recht op toevoeging (zie Procedure toevoeging op onze site).
Als we wat meer weten dan proberen wij zo goed mogelijk te helpen en samen te kijken wat er in jouw situatie voor mogelijkheden zijn om zo goed mogelijk uit deze situatie te komen.
De Stichting Platform Aandelen Lease is gratis informatie centrum en belangenbehartiger.
Je aansluiten bij de stichting is ook gratis.
Groeten,
Piet