Ik heb hierbij dringend advies nodig inzake dexia.
Het gaat om het volgende mijn zoon heeft samen met zijn ex vriendin in 2000 een lening afgesloten via een plaatselijk verzekeringskantoor (ze waren toen 19 en 20 jaar oud er was een baby van 2 jaar en de 2e op komst) ze hadden weinig geld en er werd toen via een medewerker een lening van 30.000 gld verstrekt met het afsluiten daarnaast van 2 dexia lease contracten.ze hadden een miniuminkomen. maar afijn de relatie werd beeindigd en mijn zoon draaide voor de lening op en hij verhuisde en heeft nooit meer wat van dexia gehoord maar wel van de lening dus hij nam aan dat het bedrag van dexia bij de lening in zat.
hij is inmiddels getrouwd en heeft een gezin. ze zijn in 2007 vehuisd .
maar vorige week kregen ze ineens bericht via een of ander kantoor dat ze maar even de restschuld plu aanmaningskosten wilden voldoen binnen 2 dagen wat blijkt in 2007 was er op hun vorige adres een deurwaarder geweest en aanmaningsbrieven hier hebben ze nooit wat van gehoord en nu ineens dit.
Ze hebben gebeld met het betreffende kantoor en ze moesten maar even een regeling over het te betalen bedrag (plusminus 4000 euro) treffen.
Kan dit allemaal zo maar .
Aangezien mijn zoon niet op de hoogte dat dexia lease nog steeds doorliep omdat hij gewoon niet anders wist dat dexia bij de lening inzatapart waar hij nog steeds voor betaaldo mdat hij al die jaren sinds 2001 ze uit elkaar gingen nooit wat van hoorde
Kan hij nog op een of ander manier van dat leasecontract af?
En waar kan hij voor advies terecht?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na al die jaren nog een schuld?
Re: Na al die jaren nog een schuld?
Je kan natuurlijk terecht bij een wetswinkel of een rechtsbijstandverzekering indien die voorhanden is.
Anders moet je maar even rondkijken op onderstaande link. Daar is heel veel informatie te vinden. Je kunt er ook om advies vragen.
http://www.platformaandelenlease.nl/
succes
mvg
CB
Anders moet je maar even rondkijken op onderstaande link. Daar is heel veel informatie te vinden. Je kunt er ook om advies vragen.
http://www.platformaandelenlease.nl/
succes
mvg
CB