LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw "Dexia Duisenberg" Aanbod???

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Mister Snock

Nieuw "Dexia Duisenberg" Aanbod???

Ongelezen bericht door Mister Snock »

Hallo Allemaal

Ik ben ook bezig met procederen via Beursklacht en Co. Ik heb de Op-out brief ingestuurd en wil dus geen gebruik maken van de Duisenberg Regeling enz. Ik heb dom genoeg wel ooit getekend voor het Dexia aanbod.
Nu (01-02-2008) ontvang ik ineens te brieven van Dexia waarin mij 33% korting wordt aangeboden volgens de Duisenberg Regeling. Er is bekend dat ik dat niet wil!!
De brief is uitgebreid en bevat ook een berekening van de schuld, de korting en het te betalen bedrag.
Zelfs de voorgedrukte acceptgirokaart zit er al aan.
"verleidelijk hoor" Als je er op in gaat ga je automatisch accoord (alsnog) met die Duisenberg Regeling (kan die naam niet meer zien of horen) Of is dat niet zo??
Wie heeft er ook een soortgelijk "aanbod" gekregen??

Groeten en sterkte ermee
Snock

Oom Dagobert

Re: Nieuw "Dexia Duisenberg" Aanbod???

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dexia is maar wat blij wanneer er weer iemand de Duisenbergregeling accepteert, procederen kost haar altijd meer.
Dit zag zag zij van te voren aankomen en blijkt dagelijks in de vonnissen.
De sluitingsdatum van het accepteren van de D.regeling stelt daarom niets voor.
De rondsturen van gereduceerde acceptgirokaarten is niet nieuw, het hoort bij haar strategie en de keus is aan de gedupeerde.
Maar elke opt-outer heeft inmiddels al wel een advocaat in de arm genomen en kunnen de brieven van Dexia als kennisgeving opgeborgen worden.
Ondergetekende heeft al een hele stapel van die acceptkaarten, vergezeld van dreigementen als er niet binnen 10 dagen betaald wordt.
OD.

peewee

Re: Nieuw "Dexia Duisenberg" Aanbod???

Ongelezen bericht door peewee »

Aangezien het aanbod afwijkt van DE Duisenberg-regeling, betreft dit per definitie een ANDER aanbod. Wat je positie mogelijk verzwakt is uiteraard wel de eerdere acceptatie van het zg. Dexia-AANBOD.

Zie hierover de jurisprudentie tot nu toe op de site van PAL

Gesloten