T

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het lijkt mij logisch Math als je het schikkings voorstel accepteerd, en er wordt een bedrag ter vergoeding van de advocaatkosten door dexia betaald, dat het daar dan ook voor wordt gebruikt.dat deze voorwaardelijke toevoeging wordt ingetrokken als de Raad van Rechtsbijstand zal informeren bij de advocaat welke kostenvergoeding door Dexia aan de gedupeerde wordt voldaan indien deze het schikkingsvoorstel accepteert.
Kun je het niet zo lezen dat het geld, dat Dexia eventueel terugbetaald, voor de advocaat en procedure kosten, terugvloeien naar de bron van waaruit ze gekomen zijn.?Dat betekent dus ook dat gedupeerde de kosten van de rechtsbijstand zelf dient te worden voldoen. M.i. ziet het plaatje ineens heel anders uit? Gr. Math
Rudy, ik ben van mening dat Dexia dat niet weet.Willems schreef:Ik begrijp niet, indien de eega's vernietigd hebben en dit in handen van advocaten gelegd, hoe een Duisenberg voorstel dan nog mogelijk is?
Zou Dexia weten dat overdaad schaadt?