wij hadden toen in de tijd geld nodig voor onze verstandelijk gehandicapte zoon nodig hij woonde niet meer thuis en wij hadden een goede auto nodig om ons kind te halen en te brengen.
maar wij lazen een veel belovende advertetie in de krant dat die meneer(schoft) wel aan een lening kon komen.
maar wat voor een??? een lening met daar naast een aandelen paket van deze troep dexia. wij dachten het voor elkaar te hebben en eindelijk onze zoon normaal te kunnen halen en brengen.
maar nee, de auto kapot. een lening waar je nooit meer af komt en daar naast een rest bedrag van dexia in 2009
maar nu ook nog een een duizenberg regeling waar wij als 2 leken helemaal niets van af weten en ook geen moer van begrijpen.
nu lees ik weer op radar, dat de duisenberg regeling weer op ontploffen staat en dat dexia alle klanten met een rest schuld bij hun gaat terug betalen aan ons als klanten????????????????????????
werkelijk waar ik begrijp er helaas geen ene roggel meer van en wat gaat er nu boven ons hoofd hangen????????
wij zijn een geain met 4 kids waar van sinds dit jaar 2 verstandelijk gehandicapten kids bij rond lopen en waar van 1 na het volgend school jaar naar het voort gezet onderwijs moet.
wie kan mij helpen en uit leggen wat er alle maal gaat gebeuren ook ik ben lang zaam lerend en begrijp niet alles hier van alleen dat ik met die rest schuld in mijn maag zit en heb getekend bij dat stomme bedrijf dexia.
groetjes de zingende parkiet