LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Organisaties van) gedupeerden: hakken in de grond !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
peewee

(Organisaties van) gedupeerden: hakken in de grond !

Ongelezen bericht door peewee »

Langzamerhand is de afgelopen maanden het tij gaan keren. Wat insiders al lang wisten: de rechtszaken -mits goed aangepakt- bieden wel degelijk kansen voor gedupeerden. Het recht is traag, maar niet zo krom als velen op dit forum menen. De waslijst met rechtsinbreuken van de lease-aanbieders is zo groot dat gedupeerden (en hun organisaties) uiteindelijk aan het langste eind gaan trekken.
Wilden vorig jaar de aandelenleasebanken niet van een schikking weten, nu moeten de gedupeerden zo mogelijk de hakken in de grond zetten. De Stichting Leaseverlies en de Consumentenbond zullen wel een groot voorstander voor een schikking zijn (die kunnen toch niets meer winnen), maar de andere organisaties zouden zich moeten bedenken dat het nu doorzetten van de rechtsprocedures wel eens de beste uitkomst voor gedupeerden kan opleveren. Ik realiseer mij dat (vooral Dexia klanten) gedupeerden met een restschuld belang bij een snellere oplossing hebben dan via de trage rechtsprocedures.
Een oproep dus aan organisaties als PAY BACK, PLATFORM AANDELENLEASE, LEASELEED, VERENIGING CONSUMENT & GELDZAKEN, GESP, LEASEVERLOSSER en alle andere organisaties om één front te vormen. GEEN SLAPPE COMPROMISSEN DOOR ORGANISATIES MET SLAPPE KNIEëN ALS LEASEVERLIES EN CONSUMENTENBOND !
Laatst gewijzigd door peewee op 12 feb 2005 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje

Re: (Organisaties van) gedupeerden: hakken in de grond !

Ongelezen bericht door pluutje »

Peewee,

Goed gezegd!
Dit past helemaal in mijn Straatje. :wink:

Helaas bespeur ik enige paniek op het Forum maar ik laat mijn oren daar ook niet naar hangen!

Kom op, er uit halen wat er mogelijk is. :evil:

Wat is dat nou. :?:

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

prima idee waarom zouden we ook stoppen?
is er ook maar 1 reden?
Wel omdat duisenberg komt bemiddelen, en dan?

Nee we gaan door of er zal wel iets heel moois moeten gebeuren.

shamyrah

Ongelezen bericht door shamyrah »

Strak plan,

SAMEN STAAN WE STERK !!!

Groetjes A3

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Ik heb vrijdagmiddag nog even contact gehad met Consument & Geldzaken, maar daar was van enigerlei aanzet tot het vormen van één front van de belangenbehartigende organisaties niets bekend. Jammer, jammer.................

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Je had toch niet de illusie dat deze organisatie ook maar iets voor ons zou doen? :?

marauding

Ongelezen bericht door marauding »

tijd van schikken is voorbij ,aanklagen die hap .!!!!
restschuld vrij inleg terug wettelijke rente en bijkomende (advocaat)kosten terug.
Als ze toen niet wildde schikken moeten ze nu maar bloeden ,met hun arrogante houding.
Ik ben er helemaal klaar mee ,er wordt nog te weinig gesproken over de psychische schade wat zoiets voor een gezin zou kunnen aanrichten.

dennis

Gesloten