Navond Impact,
Van harte proficiat met dit eclatant resultaat.
And justice to and for all!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!
-
Re: Procesvoerder aka impact verdiende niet te winnen!
Proficiat B.E. dit kan je afsluiten.
Groet,
Anne.
Groet,
Anne.
ook van mij beste Impact, van ganzer harte, klasse!
T n
T n
-
Als iemand het niet verdiende was jij het wel! De rest mag gewoon het dubbele terugkrijgen.
In ieder geval heb ik toch een jaar of 4 met plezier gehad op dit forum.
In ieder geval heb ik toch een jaar of 4 met plezier gehad op dit forum.
-
Iedereen bedankt voor jullie felicitaties. Graag geef ik de eer voor dit succes aan mijn advocaat, Mr. Maud Murrer van Rompelberg & Ruiter Advocaten. Ook gaat mijn dank uit naar Piet Koremans, Lourens Blok en alle anderen die samen Platform Aandelenlease dragen.
Ik bedank ook flipvanderwaal, Navarre en hun kornuiten. Deze zorgden ervoor dat ik mij telkens zo ergerde, dat ik daaruit nieuwe moed putte om niet te zwichten voor schikkingsvoorstellen en tot de overwinning door de gaan.
Ik wens iedereen die nog procedeert het allerbeste toe en hoop dat ook voor jullie een goed vonnis op tafel komt, waarmee valt te leven.
Allen gegroet!
Ik bedank ook flipvanderwaal, Navarre en hun kornuiten. Deze zorgden ervoor dat ik mij telkens zo ergerde, dat ik daaruit nieuwe moed putte om niet te zwichten voor schikkingsvoorstellen en tot de overwinning door de gaan.
Ik wens iedereen die nog procedeert het allerbeste toe en hoop dat ook voor jullie een goed vonnis op tafel komt, waarmee valt te leven.
Allen gegroet!