LS,
Sinds het overlijden van mijn vader vorige week, ben ik me in deze dexia zaak aan het verdiepen, en heb al aardig wat forum`s enzo afgespeurd, maar zo te lezen aan de diverse reactie`s komen hier inmiddels de mensen die er alles van weten, vandaar ook mijn oproep om hulp.
Het verhaal.
Mijn vader het contract alleen getekend, (1999) en betaalde daar fl. 500 per maand voor, na 3 jaar was er een rest schuld van zo`n € 8000. Deze wilde mijn vader niet direct betalen en koos ervoor om het contract te verlengen voor 3 jaar. (waar mijn moeder wel mee tekende.)
De verval datum van het contract is juli 2005, de restschuld is inmiddels opgelopen tot zo`n € 16.000
Nu staat mijn moeder er dus alleen voor, en probeer ik wat dingen voor haar op een rij te krijgen.
Wie heeft ervaring in een soort gelijke situatie, en wat is jullie advies in deze.
Voor de duidelijkheid is mijn vader ook lid van leaseverlies.
Alvast mijn dank.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Raad ?
-
capellenaar
Re: Raad ?
Voor zover ik het allemaal begrepen heb valt ze nu onder de eegaleaseregeling is kirjgt zij 100 % kwijtschelding op de einddatum.
Owkee, enig idee hoe ik een verdere afhandeling moet gaan lopen ?
Moet ik dexia op de hoogte stellen ?
Moet ik dexia op de hoogte stellen ?
Je moet Dexia ZEKER op de hoogte stellen van het overlijden van je vader want, als ik het me goed herinner, staat er in het contract dat men, bij overlijden van de contractant, NIETS meer hoeft te betalen.
HALLO MENSEN DIT KLOPT TOCHT??
Ton, Pieter, Piet of andere oud gedienden weten jullie het exact?
HALLO MENSEN DIT KLOPT TOCHT??
Ton, Pieter, Piet of andere oud gedienden weten jullie het exact?
4 Angel mail naar: [email protected]
Hij is de voorman van PAL
(www.platformaandelenlease.nl)
Hij is ook degene die het meest van deze matterie afweet.
Mail hem op: [email protected] en volg zijn advies op.
Komt allemaal goed 4 Angel.
Groetjes,
Kees
Hij is de voorman van PAL
(www.platformaandelenlease.nl)
Hij is ook degene die het meest van deze matterie afweet.
Mail hem op: [email protected] en volg zijn advies op.
Komt allemaal goed 4 Angel.
Groetjes,
Kees