LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reacties opzeggen vertrouwen Leaseverlies en Eegalease

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
leeuwtje

Reacties opzeggen vertrouwen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Wie heeft er al een reactie ontvangen van Stichting Leaseverlies en of Eegalease met betrekking tot het opzeggen van het vertrouwen middels een schrijven in deze twee stichtingen?

Truus2004

Re: Reacties opzeggen vertrouwen Leaseverlies en Eegalease

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:arrow:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 31 okt 2005 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.

leeuwtje

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Heb nog nooit een reactie ontvangen van Stichting Leaseverlies of Eegalease op vragen die ik hun schriftelijk of per e-mail heb gesteld. Zal dus hoogstwaarschijnlijk ook geen reactie ontvangen met betrekking tot het schrijven dat ik deze twee stichtingen heb gestuurd met als onderwerp het opzeggen van het vertrouwen in deze twee Stichtingen. Ze probeerden eerst zieltjes te winnen met allerlei mooie praatjes en dan laten ze hun leden als een baksteen vallen en proberen ze hun eigen zakken te vullen. Als zoethoudertje krijg je dan je inleggeld nog terug ook van Dexia, uh pardon stichting Leaseverlies en Eegalease. Voor mijn gevoel is het allemaal met voorbedachte rade zo gegaan.

Afijn, ik trek mijn eigen strijdplan wel en procedeer verder tegen Dexia in de tweede groepsprocedure van Holla poelman advocaten. Heb te veel geld toe moeten leggen om te schikken. Verder procederen is volgens mij het beste in mijn zaak tegen Dexia al zal een definitieve uitspraak hoogstwaarschijnlijk nog enige tijd op zich laten wachten door de vertragingstechnieken van Dexia. Wat een ieder ander beslist moet hij of zij zelf weten en zelf beslissen. Daar moet een ieder vrij in worden gelaten. We zien wel wat de toekomst brengt. Wat in het vat zit verzuurt niet en gelukkig heb ik een fijne familie en schoonfamilie die mij indien dit nodig mocht zijn financieel bij willen staan.

Gesloten