LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtzaak en duisenberg regeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
andre26

rechtzaak en duisenberg regeling

Ongelezen bericht door andre26 »

kan je naast een mislukte rechtzaak nog aanspraak maken op de Duisenberg regeling?

bromtol

Re: rechtzaak en duisenberg regeling

Ongelezen bericht door bromtol »

Nee, tenminste als het vonnis definitief is. Dat is na het verlopen van de beroepstermijn van drie maanden

andre26

Ongelezen bericht door andre26 »

wat gebeurt er als dexia der zin krijgt met het wcam.ben je dan ook van je restchuld af en stopt dan ook gelijk je maandelijkse termijn.me ouders hebben een contract tot 2011?

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik raad je ouders aan eens contact op te nemen met de plaatselijk Bureau rechtshulp, deze kunnen een eerste (juridische) diagnose stellen in je ouders zijn zaak.
Wellicht zijn ze eagaleasers, of is de zorgplicht ernstig geschonden bij ze, hebben ze een of meerdere contracten die binnen de grenzen van de WcK blijven etc.
Is een van bovenstaande argumenten van toepassing dan lijkt het me zinvoller om via Bureau rechtshulp of via de site www.platformaandelenlease.nl doorverwezen te worden naar een advocatenkantoor wat reeds (meerdere) Dexia zaken in behandeling heeft.
De kans is dan zeer groot dat je ouders dan meer terugkrijgen dan wanneer ze de Duisenberg regeling aanvaarden.

m.v.g. justice man

Gesloten