Van horen zeggen heb ik vernomen dat Leaseproces ook het verzoek heeft gekregen van de rechtbank te Amsterdam om aan te geven hoeveel zaken zij dit jaar gingen aanbrengen. Dit zodat de rechtbank daar tijd en ruimte voor kon inplannen. Dit moest voor een bepaalde datum plaatsvinden
Naar ik heb vernomen heeft Leaseproces geen antwoord gegeven op deze vraag waardoor zij inzake aandelenlease dus geen zaken in Amsterdam dit jaar op de rol mogen plaatsen.
Weet iemand hier meer van ???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rechtzaken
Re: rechtzaken
Nou, ik sta zeer kritisch tegenover Leaseproces maar dit hoor ik voor het eerst. Hoe kom je hier zo bij?
ik heb dit via via gehoord. voor mij de reden om hier te vragen of iemand dit ook eerder heeft gehoord.
Van wat je hoort moet je niets geloven, en van wat je ziet nog maar de helft.
Aangezien geen enkele officiëlere bron met dit nieuws naar buiten is gekomen lijkt het mij onwaarschijnlijk. Voor Dexia zou dit natuurlijk goed nieuws zijn: weer een reden om de mensen die niet veel langer meer willen wachten over te halen om toch maar die Duisenbergregeling te accepteren.
Aangezien geen enkele officiëlere bron met dit nieuws naar buiten is gekomen lijkt het mij onwaarschijnlijk. Voor Dexia zou dit natuurlijk goed nieuws zijn: weer een reden om de mensen die niet veel langer meer willen wachten over te halen om toch maar die Duisenbergregeling te accepteren.
-
Ik zou bij de 'bron' informeren dwz. stuur een mailtje naar Leaseproces en plaats de reactie hier op het forum.
'Van horen zeggen' is erg relatief.
'Van horen zeggen' is erg relatief.
Helaas, Leaseproces reageert niet meer op e-mails en brieven worden alleen nog maar met een lijst van veelgestelde vragen en antwoorden beantwoordt.
Je zou kunnen bellen en het telefoongesprek kunnen opnemen, maar ik betwijfel of je aan de telefoon een deskundig antwoord kunt verwachten.
Misschien moeten we het dan Dexia maar vragen.
Je zou kunnen bellen en het telefoongesprek kunnen opnemen, maar ik betwijfel of je aan de telefoon een deskundig antwoord kunt verwachten.
Misschien moeten we het dan Dexia maar vragen.