November 2003 waren mijn contracten Winstverdriedubbelaar afgelopen. De restschuld heb ik toen betaald (deurwaarderdsangst) en heb de aandelen overgenomen (hopend op betere tijden). Dit geld heb ik deels moeten lenen en deels hard voor moeten sparen (heb mij veel moeten ontzeggen).
Wat te doen als het tot een schikking komt met de gedupeerden? Hoorde in de laatste radaruitzending (28-02-2005) dat mensen zoals ik ik blijkbaar genoeg geld hadden/hebben en niet voor kwijtschelding restschuld (teruggaaf in deze) in aanmerking zouden komen.
Wie zit in hetzelfde schuitje?
En wie weet een eventuele oplossing voor dit probleem bij positieve afloop van de rechtzaken tegen Dexia?? Terugvorderen lijkt mij een erg moeilijke, zo niet onmogelijke opgaaf.
Joke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] restschuld betaald, wat nu?????
-
-
Re: restschuld betaald, wat nu?????
Joke vroeger stond er bij veel gestelde vragen op de site van eegalease, dat als je de aandelen overnam, geen enkele verbintenis meer hebt met Dexia.
Je bent immers zelf eigenaar nu van de aandelen.!! Hopelijk trekken de koersen weer aan op de beurs voor je.
Succes.
Je bent immers zelf eigenaar nu van de aandelen.!! Hopelijk trekken de koersen weer aan op de beurs voor je.
Succes.