| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samenwerking, ego's...jammer!
-
Captain-America
Samenwerking, ego's...jammer!
L.S.
Enige dagen heb ik dit forum niet meer kunnen volgen.
Na het (her)in/aanloggen las ik weer een heleboel drek e.d.
Wat ik niet begrijp is dat personen, soms werkzaam bij (vermeende) belangenorganisatie X of Y et cetera, elkander op puur speculatieve en/of persoonlijke gronden aan/afvallen.
Dit is zo bijzonder jammer en een verlies van zowel tijd als energie, dat ik zo vrij ben om iedereen, wie de schoen past trekke hem aan, vriendelijk edoch dringend zou willen verzoeken om eens na te denken waar men mee bezig is.
Het algemeen belang, van de gedupeerden althans, is om gezamelijk deze voortdurende strijd aan te blijven gaan. Temeer omdat wij, als gedupeerden, nu aan de winnende hand lijken te zijn.
Laten wij ons dus bezinnen, persoonlijke zaken overboord zetten of onder 4 ogen (persoonlijk) uitpraten/bespreken, en verder gaan met de strijd tegen het ons allen (de groep gedupeerden en hun verwanten) aangedane onrecht.
Samen sterk & sterker door strijd blijven de credo's.
Enige dagen heb ik dit forum niet meer kunnen volgen.
Na het (her)in/aanloggen las ik weer een heleboel drek e.d.
Wat ik niet begrijp is dat personen, soms werkzaam bij (vermeende) belangenorganisatie X of Y et cetera, elkander op puur speculatieve en/of persoonlijke gronden aan/afvallen.
Dit is zo bijzonder jammer en een verlies van zowel tijd als energie, dat ik zo vrij ben om iedereen, wie de schoen past trekke hem aan, vriendelijk edoch dringend zou willen verzoeken om eens na te denken waar men mee bezig is.
Het algemeen belang, van de gedupeerden althans, is om gezamelijk deze voortdurende strijd aan te blijven gaan. Temeer omdat wij, als gedupeerden, nu aan de winnende hand lijken te zijn.
Laten wij ons dus bezinnen, persoonlijke zaken overboord zetten of onder 4 ogen (persoonlijk) uitpraten/bespreken, en verder gaan met de strijd tegen het ons allen (de groep gedupeerden en hun verwanten) aangedane onrecht.
Samen sterk & sterker door strijd blijven de credo's.
Re: Samenwerking, ego's...jammer!
Captain-America, Je kan je beter af vragen waarom er zo verschillend gedacht en georganiseerd wordt en niet ten behoeve en voor de gedupeerden om tot een oplossing te komen.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
-
Captain-America
Goedenamiddag Waarde Andre,
Dank voor je reactie.
Je haalt een goed punt aan, edoch dit is niet wat ik met dit topic voor ogen had of heb.
De wens is nog steeds dat het oude (zeer, whatever) opzij zal worden gezet en er geopteerd zal gaan worden in samenwerking.
Of dat zal gebeuren, misschien een utopie I dunno, maar wie weet is dit een (mede) aanzet hiertoe.
Dank voor je reactie.
Je haalt een goed punt aan, edoch dit is niet wat ik met dit topic voor ogen had of heb.
De wens is nog steeds dat het oude (zeer, whatever) opzij zal worden gezet en er geopteerd zal gaan worden in samenwerking.
Of dat zal gebeuren, misschien een utopie I dunno, maar wie weet is dit een (mede) aanzet hiertoe.
Jules Degrelle, alleen de kar te trekken? Dat zou dom wezen. Beter met verenigde krachten En afstemming om het proces betaalbaar te maken voor iedereen. Met groepen van 1000 a 3000 personen een proces aan te spannen met leden van verschillende verenigingen, stichtingen en belangen groeperingen met als doel kwaliteit, specialiteit en goed/koop een proces aanbieden. Dat houd in de advocaten dwingen de prijzen naar beneden te brengen bijvoorbeeld €100 per gedupeerde per proces eerste aanleg. Wees eerlijk dan kunnen de advocaten hier niet onderuit en Dexia heeft een probleem in de toekomst. Dit proces houdt bijvoorbeeld No cure no pay tegen.
Dit zou de basis wezen om een kar te gaan trekken.
Vrgr.Andre
Dit zou de basis wezen om een kar te gaan trekken.
Vrgr.Andre
-
Gast
Croosjes bent u bereid om een leidende rol te vervullen om dit te bewerkstelligen. Laat ik de situatie bij de verenigingen en stichtingen als volgt beschrijven: de auto rijdt maar waar is de routeplanner? Die routeplanner dat bent u. Als het volk u roept bent u beschikbaar?
Laat ik het zo zeggen een routeplanner is een luxe, maar benzine heb je nodig om beweging te krijgen. Voor de rest bepalen de omstandigheden het doel en diegene die de kar gaat trekken.
Vrgr.Andre
Vrgr.Andre
-
Gast
Croosjes je bent vaag en draait er omheen. In dit stadium gaat het om daadkracht en duidelijkheid!
Jules Degrelle
Daadkracht en Duidelijkheid:
Waarom kon dexia enz. dit niet bieden aan de gedupeerden.
vrgr.Andre
Daadkracht en Duidelijkheid:
Waarom kon dexia enz. dit niet bieden aan de gedupeerden.
vrgr.Andre