Denk goed na voor je nee zegt en achter Piet(er) aan blijft aanlopen.
Het kan zijn dat jullie niets terug krijgen aan het eind van het liedje.
Dit liedje kan nog zeker 5 jaar spelen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schapie, schapie......
-
Re: Schapie, schapie......
Mensen die al procederen gaan gewoon door . Want dit akkoord komt er nooitBemiddeling Wim Duisenberg
Is het al zeker dat er een schikking wordt aangeboden?
Nee, de Stichting Leaseverlies en de Stichting Eegalease zullen het akkoord aan hun aangeslotenen voorleggen. Zodra de meerderheid van de respondenten positief reageert, is het akkoord definitief.
Mochten wij verliezen, dan verliezen wij in de rechtzaal en dit maken wij zelf uit geen advies voor nodig!!!
Staat HvdB voor "hond van de buren". Zo ja, die van mijn buren is gisteren afgemaakt.
Ik ga niet akkoord met een eventuele schikking, doorprocederen tegen Dexia en consorten dus.Zou een ieder moeten doen, hoe moeilijk het ook soms (lees vaak) is. Aanpakken deze maffiosso's.
Ik ga niet akkoord met een eventuele schikking, doorprocederen tegen Dexia en consorten dus.Zou een ieder moeten doen, hoe moeilijk het ook soms (lees vaak) is. Aanpakken deze maffiosso's.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie