| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schiet niet op met RECHTSZAAK
Schiet niet op met RECHTSZAAK
Drie jaar geleden heb ik me aan gemeld bij LEASELEED.
Tot nu € 1.400,-- betaald aan kosten en bijdragen.
Bericht gehad dat dagvaarding was ingediend.
Wordt maar steeds opgehouden door DEXIA.
En verder maar wachten, wachten ............. maar eens raakt mijn en van vele anderen het geduld op.
Mogelijk kunnen we de nieuwe partij van Wilders of Peter R de Vries op onze hand krijgen (kunnen stemmen gebruiken) !!!!!!!!!!
Tot nu € 1.400,-- betaald aan kosten en bijdragen.
Bericht gehad dat dagvaarding was ingediend.
Wordt maar steeds opgehouden door DEXIA.
En verder maar wachten, wachten ............. maar eens raakt mijn en van vele anderen het geduld op.
Mogelijk kunnen we de nieuwe partij van Wilders of Peter R de Vries op onze hand krijgen (kunnen stemmen gebruiken) !!!!!!!!!!
Re: Schiet niet op met RECHTSZAAK
Iets zegt me dat dat niet in je (ons) voordeel zal werken. Maar kan me vergissen natuurlijk..nooit geschoten is altijd mis. Tot op heden heeft de politiek het mooi laten afweten. Maar waarom zouden ze hun handen branden aan iets waarmee ze nooit mooie sier zullen kunnen maken?Mogelijk kunnen we de nieuwe partij van Wilders of Peter R de Vries op onze hand krijgen (kunnen stemmen gebruiken) !!!!!!!!!!
Het verhaal van Adam en Eva........
Wie weet.....Dit zijn de mensen achter de partij van Peter R de VriesMogelijk kunnen we de nieuwe partij van Wilders of Peter R de Vries op onze hand krijgen (kunnen stemmen gebruiken) !!!!!!!!!!
http://www.prdv.nl/nl/biografie/mensen_ ... artij.html
Ja en ????????????????????
Wreker, kijk eens naar nummer 2, is dat niet het DSB mascotje?
Vrgr pewi
Vrgr pewi
Ja..daarom