LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schuld afgelost.. kan ik nog verhalen??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
erpie

Schuld afgelost.. kan ik nog verhalen??

Ongelezen bericht door erpie »

Eind 2000 een winstverdriedubbelaar afgesloten, mijn vrouw heeft niet mede ondertekend, en net als vele er achter gekomen dat ik een schuld had toen ik een huis wilde kopen (via de BKR erachter gekomen).
gelukkig ben ik toendertijd voor het laagste bedrag gegaan, ieder maand €26,-. Na afloop had ik nog een restsculd van 2600,-.
Via wat financiele meevallers kon ik dit bedrag in een keer aflossen , wel onder protest zoals geadviseerd bij stichting leaseverlies, maar het blijft een rib uit je lijf als jong gezin.
Ik ben niet erg thuis in deze wereld, er wordt van alles geadviseerd als je nog moet afbetalen of bezig bent.
Maar wat zijn mijn kansen om bijv. mijn inleg terug te krijgen of mijn schuld terug te krijgen.

Heeft er iemand een zinnig idee??

alvast bedankt voor het lezen en voor de evt. reacties.

justice man 007

Re: Schuld afgelost.. kan ik nog verhalen??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hallo,

Als je me een mailtje stuurt, dan zal ik je een bestandje sturen waarin de meest voorkomende vragen in worden behandeld, wordt je vraag niet of onvoldoende voor je beantwoord, dan kun je ze altijd persoonlijk aan me stellen.

m.v.g. justice man

e-mail: [email protected]

Radar
Site Admin

Re: Schuld afgelost.. kan ik nog verhalen??

Ongelezen bericht door Radar »

Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,
Redactie Radar

Gesloten