Ik ben nu ruim 3 jaar aan het procederen tegen Dexia en Spaarselect.
Van Spaarselect hebben wij inmiddels een positief vonnis binnen echter deze partij is inmiddels failliet. Spaarselect dient ons volledig schadeloos te stellen voor de opgelopen schade, op te maken bij staat.
Maar Spaarselect is overgenomen door X-options en deze club is niet meer. Lege handen dus. Nu is onze hoop niet echt op Spaarselect gericht omdat het geld uiteindelijk van Dexia moet komen. Bij de afsluiting van de contracten heeft Spaarselect destijds (aantoonbaar) valsheid in geschrifte gepleegd en ook aan een hoogbejaarde in een verpleeghuis verblijvende demente, met list en bedrog, contracten verkocht. Schandalig. Door Dexia (destijds Labouchere) is op geen enkele wij de financiele en persoonlijke omstandigheid getoetst. Het ging maar om 1 ding en dat was verkopen en de provisie opstrijken. Nu is de procedure tegen Dexia al in een vergevorderd stadium. Het wachten is op het vonnis en onze hoop is dat het positief uitpakt. Schandalig is dat wij nu al meer dan 8 maanden op dat vonnis zitten te wachten. Steeds weer uitstel. Voor de advocaat is dit ook een moelijke situatie omdat men kennelijk toch vreest om een rechter 'enigszins' te dwingen om eens met een uitspraak over de brug te komen. Tot nu toe lijkt Dexia iedere keer weer een andere truckendoos open te trekken en tijd te rekken. Zelfs heeft men nu al geopperd om naar het Europeese hof te stappen om uispraken aan te vechten. Als particulier zou ik willen weten of ik dit ook naar het Europeese hof kan stappen? en wellicht zijn er nog enkele duizenden echt gedupeerden die dit willen doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slepende procedure
Re: slepende procedure
Nou ik heb zelf ook twee contracten via spaarselect afgesloten. Ik, zaldus ook een rechtzaak moeten aanspannen tegen dexia. Dezeeuw ik wens jou in ieder geval veel succes. Maar als ik vragen mag wat hebben jou de advocaat kosten op dit moment gekost
Re: slepende procedure
eem klein vermogen maar wat veel erger is, enorme emotionele schade. Wantrouwen tegen alle financiele instellingen. Uiteindelijk zie ik al die zogenaamde adviseurs als gladde oplichters die alleen maar uit zijn op eigen gewin. Dexia heeft in feite het bankwezen zeer ernstig geschaad en in diskediet gebracht.