LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slotjes in de aanbieding........
Slotjes in de aanbieding........
Volgens mij heeft de redactie een kist vol met slotjes in de aanbieding op de kop kunnen tikken.
Maar als ze alles op slot zetten zouden ze ook de topics moeten verwijderen. Anders wordt het erg onoverzichtelijk met heeeeeel veel topics die volgens de redactie toch al ergens anders worden behandelt.
Vreemde beheerders daar bij de redactie.
Maar als ze alles op slot zetten zouden ze ook de topics moeten verwijderen. Anders wordt het erg onoverzichtelijk met heeeeeel veel topics die volgens de redactie toch al ergens anders worden behandelt.
Vreemde beheerders daar bij de redactie.
Re: Slotjes in de aanbieding........
Bart van TROS RADAR, aub de Topics met slotjes verwijderen anders is het onoverzichtelijk.
-
Dit forum werkt zo niet meer.
Staat er dat er een slotje op het onderwerp komt en dat je in de
zoekfunktie naar een onderwerp moet zoeken.
Ga ik naar de zoekfunktie
kom ik bij het onderwerp staat er weer een slotje en de melding
bij zoeken te zoeken.
Een cirkeltje waar je niet meer uitkomt.
Lijkt dexia wel.
Staat er dat er een slotje op het onderwerp komt en dat je in de
zoekfunktie naar een onderwerp moet zoeken.
Ga ik naar de zoekfunktie
kom ik bij het onderwerp staat er weer een slotje en de melding
bij zoeken te zoeken.
Een cirkeltje waar je niet meer uitkomt.
Lijkt dexia wel.
Ho, ho, al hoewel ik vind dat er wel erg veel slotjes zijn opgehangen, ben ik van mening dat radar het goed bedoeld en alleen maar haar eigen gedragsregels naleeft. Als iedereen voor zijn eigen probleem een nieuwe topic opent, wordt het geheel heel erg onoverzichtelijk. Het is de bedoeling dat je eerst gaat zoeken naar een mogelijk vergelijend verhaal. Bestaat dat niet, dan kun je nog altijd een nieuwe topic openen.
-
Kunnen ze dan wel die topics met een slotje verwijderen?
vr.gr.Cees
vr.gr.Cees
Als de gesloten topics blijvenstaan, is dat toch geen probleem. Ze verdwijnen van zelf naar de achtergrond. De topics waar wel nog op gereageert kan worden komen vanzelf boven de gesloten topics te staan. Bovendien kan een gesloten topic wel nog dienen als naslagwerk. Ik zou zeggen: laat maar staan die handel.
-
Wat mij zo langzamerhand gaat storen is dat 007 hier zo'n beetje z'n eigen forum aan het indelen is.
Al die poll,s en steeds maar uppen is zeer irritant, Werklijk intersante postings zoals van Okerene en Job worden steeds weggedrukt door dit gedrag. Iets meer bescheidenheid zou hier wel op z'n plaats zijn. We hebben al zo'n gezeur met croosjes.
Lfs Ad
Al die poll,s en steeds maar uppen is zeer irritant, Werklijk intersante postings zoals van Okerene en Job worden steeds weggedrukt door dit gedrag. Iets meer bescheidenheid zou hier wel op z'n plaats zijn. We hebben al zo'n gezeur met croosjes.
Lfs Ad
ad snoeren,dat zegt dexia ook altijd niet zo zeuren hoor?
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Dus 007, je doet veel goed werk, maar inderdaad het wordt irritant.
Ga wel door met het spitten e.d.
Ga wel door met het spitten e.d.