Hallo,
Kan iemand mij 'simpel' uitleggen of ik wel of niet moet doorgaan met Spaarbeleg van Aegon? Ik lees veel over Dexia en soms over Aegon, maar eigenlijk niet over Spaarbeleg. Ik spaar sinds 1997 voor mijn zoontje (nu acht) en vraag mij af wat de consequenties zijn als ik ermee stop. Ik ben eergisteren gebeld door Aegon dat er iemand bij je thuis langs wilde komen om e.e.a. uit te leggen, maar heb gezegd dat ik dat niet wil, omdat ze dan toch een 'gekleurd' verhaal vertellen.
Alvast bedankt.
Nicolette
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Spaarbeleg
-
Re: Spaarbeleg
Beste Nicolette,
Volgens mij is het allemaal weggegooid geld.
Ik wil je niet verontrusten maar kijk vooral even op de site van PAL.
Er is op dit moment veel over Spaarbeleg te doen.
Groeten FG
Volgens mij is het allemaal weggegooid geld.
Ik wil je niet verontrusten maar kijk vooral even op de site van PAL.
Er is op dit moment veel over Spaarbeleg te doen.
Groeten FG
Nicolette,
Hier komt vast een antwoord op!
Je kunt ook mailen naar www.platformaandelenlease.nl of contact opnemen met Pay-Back!
Succes.
Hier komt vast een antwoord op!
Je kunt ook mailen naar www.platformaandelenlease.nl of contact opnemen met Pay-Back!
Succes.
Laatst gewijzigd door pluutje op 23 feb 2005 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Nicolette,
'Spaar'beleg heeft niets met sparen te maken, of het moet op de rekening van de aanbieder zijn. Neem contact op met Ton of Piet.
www.platformaandelenlease.nl!!
Niet (langer) intrappen!
Sterkte,
Loes
Ik zie dat Pluutje je ook al die richting in verwees, beter dubbelop dan helemaal niet, zullen we maar zeggen.
Niet langs laten komen die vent; laat je goed adviseren door mede-gedupeerden.
'Spaar'beleg heeft niets met sparen te maken, of het moet op de rekening van de aanbieder zijn. Neem contact op met Ton of Piet.
www.platformaandelenlease.nl!!
Niet (langer) intrappen!
Sterkte,
Loes
Ik zie dat Pluutje je ook al die richting in verwees, beter dubbelop dan helemaal niet, zullen we maar zeggen.
Niet langs laten komen die vent; laat je goed adviseren door mede-gedupeerden.
Beste Nicolette
Ik heb verleden week 2 overeenkomsten afgekocht
De 1 was van 1994 met een inleg van de eerste 9 jaar Fl100 p/m.
De 2de van 1996 met een inleg van Fl75 p/m. Ik heb ze een paar jaar terug naar de minimum inleg teruggebracht van 25 euro p/m omdat ik de zaak steeds minder vertrouwde en achteraf heb ik gelijk, want de waarde is nu veel lager dan mijn inleg.
Ze proberen je nog een beetje af te schrikken met een belasting verhaal wat van geen kanten klopt en het verlies van rendement.
Je bent gewoon opgelicht aangaande het contract wat je bent aangegaan.
Het blijkt achteraf geen sparen, maar een verkapte levensverzekering.
Je betaald elk jaar 0,8% van het hele bedrag aan Spaar beleg = Aegon.
Ik heb de inleg van Februari terug laten storten en de automatische afschrijving terug gedraaid. Dat ze daar langs elkaar heen fietsen blijkt
enkele dagen later. Ik kreeg alsnog een aanmaning het geld wel te storten en dat de afschrijving gewoon doorliep.
Dus je moet echt in de weer om het resterende bedrag alsnog op je bankrekening te krijgen. Schrijf er echter steeds bij dat je eventuele
gerechtelijke stappen voorbehoud. En dat je niet accoord gaat met de gang van zaken. Neem desnoods even contact op voor een voorbeeld brief met de jongens van koersplandewegkwijt.nl
Ik hoop je hiermee iets verder geholpen te hebben, Nicolette
Groetjes Arie
Ik heb verleden week 2 overeenkomsten afgekocht
De 1 was van 1994 met een inleg van de eerste 9 jaar Fl100 p/m.
De 2de van 1996 met een inleg van Fl75 p/m. Ik heb ze een paar jaar terug naar de minimum inleg teruggebracht van 25 euro p/m omdat ik de zaak steeds minder vertrouwde en achteraf heb ik gelijk, want de waarde is nu veel lager dan mijn inleg.
Ze proberen je nog een beetje af te schrikken met een belasting verhaal wat van geen kanten klopt en het verlies van rendement.
Je bent gewoon opgelicht aangaande het contract wat je bent aangegaan.
Het blijkt achteraf geen sparen, maar een verkapte levensverzekering.
Je betaald elk jaar 0,8% van het hele bedrag aan Spaar beleg = Aegon.
Ik heb de inleg van Februari terug laten storten en de automatische afschrijving terug gedraaid. Dat ze daar langs elkaar heen fietsen blijkt
enkele dagen later. Ik kreeg alsnog een aanmaning het geld wel te storten en dat de afschrijving gewoon doorliep.
Dus je moet echt in de weer om het resterende bedrag alsnog op je bankrekening te krijgen. Schrijf er echter steeds bij dat je eventuele
gerechtelijke stappen voorbehoud. En dat je niet accoord gaat met de gang van zaken. Neem desnoods even contact op voor een voorbeeld brief met de jongens van koersplandewegkwijt.nl
Ik hoop je hiermee iets verder geholpen te hebben, Nicolette
Groetjes Arie