LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] St. Eegalease - St. Leaseverlies.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Janny

Re: St. Eegalease - St. Leaseverlies.

Ongelezen bericht door Janny »

Dan is het beter om die methode van de lijst te schrappen.
we zullen dan toch maar valse hoop koesteren..

Het advies, van OKERENE is dan ook juister, doe het per post of email, net zolang als de boel van internet verdwenen is.

Janny

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Als deze stichtingen eerlijk zouden zijn en echt waarde zouden hechten aan het op de hoogte houden van gedupeerden / lezers,

dan zou OOK NU de dagteller moeten lopen :!: :!: :!:

"Vandaag, ..-..-2005 hebben zich .......tig leden afgemeld "
:? :o

Maar ja, we weten inmiddels dat eerlijkheid daar ver te zoeken is. Erger nog het is daar nooit geweest.

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

@OD
Wie controleert straks wie?
De controlle voor degene die op persoonlijke titel hebben opgezegd ligt het bij hen zelf. Zij dienen dit, zoals Janny vermeld, zich ervan te vergewissen dat inderdaad hun dossier is verwijderd en of hun naam niet voorkomt op de namenlijst bij het WCAM verzoek.

De controlle voor degene die via www.slv-nee.nl hebben opgezegd ligt bij de vereniging Payback. Payback heeft een machtiging ontvangen, het geregistreerd en vervolgens de aanmelding als belangstellende donateur opgezegd en voert op naam van X verweer. De vereniging heeft daarmee de plicht op zich genomen om alle handelingen die verband houden met deze machtiging(en) uit te voeren, waaronder de controlle.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Elias

Pieter,

Ik heb vrij snel na jullie oproep beide formulieren naar jullie opgestuurd.
Begrijp me goed, ik vertrouw erop dat e.e.a. in werking zal worden gesteld.

Maar is het dan niet gebruikelijk, dat je dan een (schriftelijk) berichtje terug krijgt dat e.e.a. is geregistreerd en in werking gesteld ?

Elias.

Pieter
Contacteer:

Elias,

Het klopt wat je stelt. We zijn voornemens om de aanmelders te berichten. Te zijnertijd wordt er een bericht gestuurd. hetzij via een bevestiging van de stichtingen hetzij via bevestiging van de vereniging. Mometeel zijn we druk bezig om diegene aan te schrijven die de machtiging op twee vellen papier hebben afgedrukt en hen een nieuwe machtiging verzoeken in te vullen en te retourneren.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Elias

Pieter,
duidelijk en bedankt.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Vooreerst wil ik deze overwinning aan iedereen meedelen.

Ik ben uit de boeken van Legiolease geschrapt. het is gelukt.

na controle geen gegevens meer te vinden.

Janny

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Degene die de opzegbrief hebben verstuurd via:
http://www.platformaandelenlease.nl/Ver ... rloren.htm
krijgen deze bevestiging ook, zo heb ik zelf gemerkt.
Er zijn al duizenden opzeggingen verstuurd aan Leaseverlies en Eegalease.
Doe het nu en voorkom dat deze stichtingen als representatief worden beschouwd door het gerechtshof Amsterdam.
Voorkom dat de Duisenberg regeling verplicht wordt voor iedereen en sluit je aan bij een belangenbehartiger (zoals PAL) die dit via een verweerschrift aanvecht.

Groeten,
Piet

Pieter
Contacteer:

Inmiddels heeeft de stichting Leaseverlies en Eegalease middels een brief aan Vereniging Payback laten weten dat degene die Payback via www.slv-nee.nl hebben gemachtigd afgemeld zijn.

SLV/EL draagt er zorg voor dat men ook persoonlijk wordt bericht middels het bij hen bekend zijnde email adres en anders via het post adres. Echter degene die zich zelf al hadden afgemeld krijgen geen bericht. Men heeft volgens de stichtingen deze belanghebbende al bericht omtrent de afmelding.

Opzeggen kan nog steeds via www.slv-nee.nl ook als je al zelf afgemeld hebt door een individuele opzegging. Door de centrale registratie is via het www.slv-nee.nl mogelijk om de eventuele namenlijst bij het WCAM verzoek op juistheid te controleren.

Met virendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Pieter. Wa kostda?

Pieter
Contacteer:

Ad,

Het kost een postzegel om de machtiging(en) op te sturen naar het verenigingsadres.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Prima Pieter.
Het was even nodig vond ik, omdat het langzamerhand zo ondoorzichtig aan het worden is.
Aan lease ellende word momenteel door de advocatuur gigantisch verdiend.
En wij gedupeerden zijn al op alle mogelijke fronten gepiepeld.
Dus duidelijkheid is van zeer groot belang.
Wij willen weten waar we aan toe zijn.
Het is genoeg geweest.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Alleen al aan porto en aangetekende brieven begint e.a. in de papieren te lopen!
Gedurende deze lease affaire heb ik meer aangetekende brieven verzonden dan in de rest van mijn leven.
Dit zal bij meerdere Gedupeerden ook wel het geval zijn.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Het schriftelijk opzeggen van het vertrouwen in de stichtingen Leaseverlies en Eegalease kan heel simpel.
Klik op http://www.platformaandelenlease.nl/Ver ... rloren.htm vul de conceptbrief aan met de eigen gegevens, print hem uit en doe de brief op de bus.
Je krijgt van de stichting vanzelf een bevestiging.

Waarom zo moeilijk doen via machtigingen en een website die eigenlijk bedoeld is/was om een rechtszaak te voeren tegen de stichtingen Leaseverlies en Eeggalease zoals payback had aangekondigd:
De vereniging Payback heeft in de afgelopen weken gewerkt aan de voorbereiding om de stichtingen Leaseverlies en Eegalease voor het gerecht te dagen.
Doel van de procedure tegen de stichtingen is de algemeen verbindend verklaring van de schikkingovereenkomst tussen Dexia en deze stichtingen te voorkomen.
Via de website www.slv-nee.nl verzamelt de vereniging machtigingen die een wezenlijk onderdeel gaan vormen in de te voeren procedure.
Hoe zit het nu met die rechtszaak die met zoveel tam tam en een ANP persbericht is aangekondigd?
Gezien het stilzwijgen van de kant van payback, nadat deze vraag meerdere keren is gesteld op dit forum, ga ik er van uit dat die rechtszaak alleen een reclame stunt is geweest en niet is doorgezet.
Inmiddels is tekst op de website al aangepast.

Over het gezamenlijke verweerschrift komt het Samenwerkingsverband binnenkort met nieuwe informatie.

Groeten,
Piet

pascha

Ongelezen bericht door pascha »

:?: Ben net in deze materie gedoken. Misschien een domme vraag, maar vertegenwoordigen beide stichtingen mijn belangen nog steeds ook al heb je niet gereageerd tijdens hun vraag of je duisenberg regeling steunt?
groeten Pascha

Gesloten