LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] STAND GEDUPEERDEN-DEXIA: 11-1

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Hans A

STAND GEDUPEERDEN-DEXIA: 11-1

Ongelezen bericht door Hans A »

De stand van zaken!

Sinds het bekend maken van de onderhandelingspoging door Wim Duisenberg is Dexia weer begonnen met de uitvoer van het volgende duivels plan.
Wat doet dexia? Via de media speelt zij mooi weer door te doen alsof ze als gebaar van goede wil de rechtzaken wil stoppen.
De praktijk: Nederland wordt bedolven onder een lawine berdreigingen en pogingen tot bangmakerij en afpersing door dexia.

LAAT U ECHTER NIET GEK MAKEN!!!!!!!

Dexia heeft de rechtzaken uitsluitend stil laten leggen omdat dexia aan de rand van de afgrond is gekomen door de vonnissen die de laatste maanden zijn geveld!
Dexia probeerd met haar dreigbrieven nog steeds om onwetende gedupeerde wijs te maken dat dexia in haar recht staat.

DIT IS PURE BLUF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan alleen maar zeggen, mensen trap hier niet in, wij gedupeerden staan ijzersterk en dexia maakt geen schijn van kans als je niet meer betaald!

EN NU DAN DE HUIDIGE STAND
GEDUPEERDE - DEXIA
_____11___-____1____
Ik heb de vonnissen van de afgelopen 5 maanden eens door gelopen. Over deze peride heb ik 50 uitspraken gevonden. (ook nog een aantal over het verstrekken van persoonsgegeven maar die laat ik buiten beschouwing omdat daarin niet bepaald wordt wie voor welke schuld opdraaid).
Alle uitspraken waarbij Dexia minder dan 25% van het geëiste krijgt en veroordeeld wordt tot betaling van de proceskosten beschouw ik in ieder geval als verlies voor dexia. Ook de hogerberoep zaken van Den Bosch beschouw ik als verloren zaken voor Dexia.
Van deze 50 zaken zijn er 44 gewonnen door gedupeerden en slechts 4 door Dexia en 2 zaken zijn een twijfelgeval (50/50% en verdeling proceskosten).
Van de 4 zaken die gewonnen zijn door dexia kunnen de meeste in hogerberoep alsnog door gedupeerde gewonnen worden. Zo was vergeten de partner bij het proces te betrekken, was de zorgplicht vergeten mee te nemen of was gedaagde niet op komen dagen.

Dus mensen: laat je niet bedreigen, als je betaald is dit 100% VERLIES niet betalen betekend méér dan 90% kans op winst!!!

groeten Hans A
Laatst gewijzigd door Hans A op 28 mar 2005 12:50, 3 keer totaal gewijzigd.

painter

Re: STAND GEDUPEERDEN-DEXIA: 11-1

Ongelezen bericht door painter »

En weet je wat de moraal van dit verhaal wordt, 1-0 voor dexia want ik denk dat we aan het kortste eind gaan trekken, alles is nu tegen ons en we leggen allemaal onze kop op het hakblok.Ik begrijp niet dat al die advocaten het nu af moeten leggen tegen de grillen van dexia. Het zou toch wat mooi's zijn als ik een moord zou plegen en dat ik dan de rechtzaak een tijdje stil kon laten leggen om een bepaalde reden.
De media is ook verdacht stil over deze gang van zaken, ik snap er niks meer van, het beste wat er van de bemiddeling kan komen is 25% van de restschuld voor de gedupeerden en 75 % voor dexia want dexia wil zo min mogelijk geld kwijt raken, anders hadden ze niet gaan bemiddelen, ze hadden dan net zo goed kunnen zeggen dat de gedupeerden hun restschuld kwijt waren en dat de inleg het eigen risico is.

vr gr

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Painter

Een beetje optimistisch blijven hé, ze komen hier echt niet mee weg.

Lfs Ad

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Painter, kom nou!

Als ik de uitkomst van het hogerberoep van het DSI bekijk denk ik dat er heel wat meer in zit! En anders wordt het gewoon niet accepteren!
En voor eegalease is het wat mij betreft wel duidelijk. Geen schikking accepteren maar procederen. Daar kun je nooit slechter van worden.

Groeten Hans A

painter

Ongelezen bericht door painter »

Wel waar want er word ook fifty fifty restschuld gevonnist en dat is niet waar we op zitten te wachten.

vr gr

CashDamageLeader

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Het moet maar eens afgelopen zijn bij Dexia, ze moeten de boel maar eens sluiten evt. moet de marine ingrijpen om deze Mafia bende op te ruimen :!: :!:

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Het is en blijft een grote schande, jan met de pet komt steeds sterker te staan.
Word er opeens ingegrepen , pure discriminatie zegt dus genoeg over het nette nederland.
Iemand een eerlijke rechtsgang weigeren dat is waar het op neer komt.
Maar het geeft wel aan hoe het zaakje stinkt,en hoeveel hoge heren er bij betrokken zijn.
ALS DE ROLLEN OMGEKEERD WAREN WAS ER ECHT NIET INGEGREPEN.
DAN WAS HET 'WET IS WET'
DUS NU OOK.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

twee keer twee is vier.

m.de.w

Ongelezen bericht door m.de.w »

En we leven in en fantastisch land,waar de wet gehandteerd word?????

Eerst de hoge heren met het grote geld en dan pas de burger.
Als de rollen om gedraaid waren,dan was het allang afgelopen geweest en de burger in ONS rechtsysteem zwaar berecht en de kranten de scheven maar,dan durven ze wel.

Nu nee ze durven niet en er zijn veel belangrijke heren die veel geld mislopen.
Daarom kiezen ze voor de burger,makkelijk... en ze hebben toch niets te zeggen.

Meneer Balkelende die doet er ook niets aan,maar we hebben ook niets aan hem gehad.

:!:

Gesloten