LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] .

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Idaho

.

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Oom Dagobert

Re: .

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Overigens zal, volgens Okhuijsen, niet elke belegger straks een gelijke uitkering krijgen. `We bekijken de kwestie zaak voor zaak.'

Wat een schoften daar bij Dexia.
De bemiddeling is nog niet eens tot stand gekomen en ze gaan al voorwaarden stellen aan de uitbetaling.

En 90.000 zaken individueel bekijken?
In een paar maanden tijds?
Alsnog overgeleverd aan de goedheid van Dexia?
En die andere 100.000?

Terwijl ze via de rechter alles hadden moeten betalen, aan iedereen met een advocaat!.

Straks moet je je belastingopgaves van 5 jaar terug opsturen om eventueel in aanmerking te komen voor hun aalmoes.

En vooraf tekenen dat je niet alsnog naar de rechter gaat.

Wat een arrogante schoften daar bij Dexia.

vr. gr.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Die bestaat voornamelijk uit de ruim negentigduizend gedupeerden die zijn aangesloten bij de Stichting Leaseverlies.
Ook dat nog, slaat helemaal nergens op.
Deze 90.000 worden straks allemaal door Dexia gematst omdat ze toevallig lid van de club van LV zijn ongeacht het soort contract, daar heeft LV zich helemaal nog nooit in verdiept.
Die hebben alleen een advertentie voor die troela in A'dam uitgeknipt en nog de verkeerde ook.
Dexia zegt dit vast om LV nog snel aan zoveel mogelijk leden te helpen
en ze vervolgens allemaal een loer te draaien met als enige winnaars Bruneel en het bestuur van LV.
Prettige avond, O.D.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

De Nederlandsche Bank (DNB). De toezichthouder op de financiële sector had schoon genoeg van alle negatieve publiciteit. Daarom wordt nu oud-bankpresident Wim Duisenberg naar voren geschoven om te bemiddelen. Alle partijen kunnen daarmee leven. Duisenberg is niet politiek gebonden en daarmee `boven alle verdenking verheven'.
Hoezo alle partijen kunnen er mee leven?
Wie stelt dat?
Ik kom enkel mensen tegen die er niet mee kunnen leven, en de media laten zich gewoon voorliegen evenals rechters en politieke partijen.
W A T E E N K L O T E Z O O I

villa_cees

Ongelezen bericht door villa_cees »

D'r is mij niks gevraagd!

vr.gr.Cees

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Mij ook niet, en normaal vragen ze me altijd :D :D :lol:

villa_cees

Om af te wassen, zeker! :wink:

vr.gr.Cees

Janneke52

Nee hoor, heb een afwasmachine

villa_cees

Waar vragen ze je dan voor?

vr.gr.Cees

Janneke52

Jij zei: ze hebben me niets gevraagd en daar antwoordde ik op :D

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Dexia zal wel betalen voor die persberichten, want ik hoor vrijwel alleen mensen die nu niks lievers en niks anders willen dan een snel vonnis.

Dexia heeft eerst de mensen bang gemaakt door het schermen met juridische stappen, mensen gedagvaard, nu de rollen omgekeerd zijn willen ze opeens weer schikken.

Dat terwijl er nu al honderden mensen enkele duizenden euro’s hebben uitgegeven aan advocaten en juridische bureau’s.

Kreeg overigens vandaag een brief van het incassobureau over een reeds eerder betaalde vordering.

Heb ze tweemaal toe geschreven dat de rekening al was betaald op <datum> en de tweede keer ook kopie afschrift bijgevoegd.

Nu ze me weer op kosten jagen en me dure tijd roven heb ik ze administratiekosten in rekening gebracht.

En een dwangsom geeist tegen een onverdiende (extra) BKR- registratie.

Ben benieuwd waar ze nu mee aankomen.

Groeten justice

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Het mag niet, het kan niet, en ik wil het niet, dat Dexia kan bevelen om alle procedures stil te leggen, totdat het de hoge heren zal behagen om het klootjesvolk in te lichten over het nieuwe aanbod. Onze mening moet net zo goed gehoord worden als de mening van Dexia.
Ik wil niet in de parkeer-respectievelijk "slaaprol", gewoon weer lekker slapen lijkt me beter en comfortabeler.

Gr. Anne.

annemaria

Ongelezen bericht door annemaria »

Ben je wel je restschuld aan 't afbetalen?

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Ik zal het nu nog voorzichtig fluisteren:
Stop met betalen en ga Dexia dagvaarden.

Straks zal ik het iets harder zeggen:

Daarna ga ik het roepen:

Ik durf het dan zelfs te schreeuwen:

Hallo Nederland, wordt wakker!:

Hoezo zet de rechtbank mijn rechtszaak stop terwijl ik geen deel uit wens te maken van de zogenaamde bemiddelingspoging van Duisenberg.
Dexia voelt zich al boven de wet verheven, nu de rechters ook al met minister Donner voorop!!!

Er zijn grenzen.....
Die van mij is bereikt!

Groeten,
Piet

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Ik heb er ondertussen spijt van dat ik nog steeds (echter niet alle producten) betaal. Is er een mogelijkheid om betaalde periodes van het vorige jaar terug te vorderen. Ik heb hier volgens mij ergens iets over gelezen, maar ik weet niet meer waar dat stond. Wie helpt mij op weg.

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

pewi,alles wat je al betaald hebt kun je terug vorderen in het aandelenleaseproces.

vrgr.Andre

pewi

Ongelezen bericht door pewi »

Bedankt voor jou reactie, croosjes. Maar ik heb ook ergens gelezen dat je automatische betalingen die niet ouder zijn dan een jaar terug kunt vorderen. Dan is dat alvast binnen. Wie helpt.

vvseverine

Ongelezen bericht door vvseverine »

In een ander geval heb ik geprobeerd onterechte incasso's terug te vorderen. Dat is gelukt door bij de bank een procedure onterechte incasso aan te vragen. Je moet dan een kaartje ondertekenen dat naar easypay wordt gestuurd en gaan na of er een machtiging bestaat om dit bedrag af te schrijven. Die was er niet in geval van Provea Mireale een (een andere oplichtersbende) dus mijn geld dat zes maanden geleden was afgeschreven werd teruggestort. Dexia heeft echter wel een machtiging dus dit lukt niet. je kunt alleen een incasso niet ouder dan 30 dagen ongedaan maken. Dat heb ik in geval Dexia dus maar gedaan.

impact

Ongelezen bericht door impact »

vvseverine, waarschijnlijk helpt een "rode kaart" naar Dexia sturen ook niet. Ik adviseer je om je persoonlijk bij je bank of postkantoor te vervoegen en daar een formulier te laten invullen waarmee je je rekeningnummer blokkeert voor incasso's van Dexia.
Dat deed ik ook en het werkt perfect, daarna is er nooit meer een cent van mijn rekening gehaald door die boeven.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Dexia had ook een stel ''rode kaarten'' moeten krijgen van de AFM!!!

Gesloten