en ik het leuk vond om even op pipa te reageren.
Dit was als een kwinkslag bedoeld en wat JIJ er van maakt moet je zelf weten hoor.
Trouwens WAAR ik reageer is niet jouw zaak, jij kunt ook op msn of icq als je graag ergens anders wilt posten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Een duidelijker schoolvoorbeeld over mensen met respect behandelen.Dexia-propagandisten zoals JH, Idaho en Belegger+ kunnen wel roepen wat zij willen, feit blijft dat Piet de nachtmerrie van Dexia is geworden
We snapte het niet dat klopt in de meeste gevallen inderdaad.De korte, vaak niet terzake kundige reacties van posters als 'wreker' tonen aan, hoe makkelijk in die tijd mensen te verlokken waren: ze snapten 't gewoon niet ! En, ....nog steeds niet !
B+
Ik heb al eerder gezegd, dat de doelstelling van een bank, net zo als van een ander bedrijf is, om winst te maken.Nu de beurs gaat stijgen komen ze met produkten die "veilig" zijn, ja nu wel, maar waarbij je maximaal slechts 7 % van de koerswinst krijgt. De rest houdt de bank zelf !!!
Wat de bank dus eigenlijk zegt is, dat wanneer de beurs stijgt, jij een mooie "rente" ontvangt op hetgeen je inlegt en indien de beurs daalt, jij dus je inleg terugkrijgt, oftewel 0% marge op je belegging krijgt. het verlies zou dan dus voor de bank zijn, natuurlijk zal de bank dit afdekken.
Dit gelooft toch geen mens meer. Zeker niet bij en bank die al eerder de boel heeft opgelicht!Nu de beurs gaat stijgen komen ze met produkten die "veilig" zijn