Geplaatst op 11 Jan 2005 12:05 door m.de.w
--------------------------------------------------------------------------------
En daar staat hij dan,met foto in de Quote met een schijnhel gezicht"met uw schatting van MIJN vermogen zit u in de goede richting"Piet Bloemink.
Piet Bloemink
481 Legio lease 36 miljoen euro
Piet Bloemink heeft van zijn fouten geleerd.De bedenker van allerlei ingewikkelde aandelenleaseconstructies met fraaienamen zoals Winstverdriedubbelelaar en koersversneller brengt nog altijd orginele beleggingsproducten met aanlokkende namen(bonus beleggen,kortingkoers)aan de man,maar meer dan de inleg kunnen zijn huidige klanten niet verspelen.De vele tienduizenden nederlanders die in het verleden met zijn legio lease in zee zijn gegaan,kopen er weinig voor.Net als de frans-belgische bank DEXIA,die in 2000 via de overname van bank labouchere het klantenbestand van legio lease in handen kreeg.Maar terwijl DEXIA nederland wannopig probeerd overeind te blijven,zit het met de financiele toekomst van Bloemink wel snor.
Met uw schatting van MIJN vermogen zit u in de goede richting......
Wat ik hier lees van uit de Quote stijgt mij de kots naar de keel.
Een vermogen van 36 miljoen euro BLOEDGELD,ik zal je eerlijk zeggen ik zal dat geld nooit willen hebben,het schuld gevoel zou me elkedag toenemen.
Veel mensen zijn door hem in de problemen geraakt en zwaar finaniceel gedupeerd,hij staat schijnheilig als een professor te pronken met zijn vermogen.
Ik kan je wel zeggen hij schijft wel geschiedenis maar om te ruilen in zijn positie nee dat nooit laat mij dan maar naar de hemel gaan....ipv naar de hel.
Bedank PIET BLOEMINK
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tja......
-
Re: tja......
... zoals ook wij aan anderen hun schuld vergeven ...
zo niet, dan kun jij die hemel ook wel op je buik schrijven.
GELOOF ik.
Ik denk dat je Piet Bloemink daar toch tegen gaat komen
Als G O D bestaat, als, dan heeft HIJ de mensen echt niet gemaakt om dan maar weer naar de hel te sturen, dat zou pas echt vreemd zijn denk je niet?
zo niet, dan kun jij die hemel ook wel op je buik schrijven.
GELOOF ik.
Ik denk dat je Piet Bloemink daar toch tegen gaat komen
Als G O D bestaat, als, dan heeft HIJ de mensen echt niet gemaakt om dan maar weer naar de hel te sturen, dat zou pas echt vreemd zijn denk je niet?
Hij heeft nog gewerkt voor zijn geld, er waren ook mensen die vanzelf rijk wilden worden. Tja ...
Dat geld waarmee ze dat wilde, kwam uit de lucht vallen, of uit een boompje uit de achtertuin. Tja... ML het is toch wat! Volgens mij ben je wel erg simpel van geest. Geeft niet komt in de beste familie's voor.